tatil

300 32 19
                                    

vallahi yazamıyorum ya şaka gibi, kusura bakmayın gençler, zaten az kaldı bitmesine 🥲🥲
iyi okumlar diliyorum hepinize 💘💘


Taehyung bileğimden tuttuğu gibi beni odama doğru sürükledi, ardmınızdan kapıyı örtüp bana doğru döndü.

"Neler oluyor jungkook, her şeyi  adam akıllk anlatsana"

"Aldattın beni taehyung." kaşlarım çatarken onun büyümüş gözleri ile karşılaştım.

"İkidir bunu ima ediyorsun jungkook,nerde gördün?" sinirli olduğu belliydi ancak bileğim de ki elimide bırakmıyordu.

"Barda o gece.." gözümün önüne ikisi gelince zorla yutkunmuştım.

"Yanına geldiğim de kapı da jaehyunla öpüşüyordun, illa ki bana bunu söyletmek zorunda mıydın?" elimi ondan çekip geriye atılmıştım.

"Ne diyorsun jungkook?"  benden cevap almayı beklerken yüzüme bakıyordu ancak o konuşmadığım için tekrardan celallenmişti.

"Bir dakika bebeğim yanlış anlamışsın." elimi tutmaya yeltenirken geriye çekilmiştim.

"Bana o basit yalanları söyleme taehyung."

"Hayır bak otur şuraya anlatacağım." beni yatağa otutturp yanıma oturmuştu, ellerimi zorla da olsa tuttu.

"O gün jaehyun benim hakkım da bir şey öğrendi, onun için şaşırdı ve biraz da sinirlendi, ben de onu sakinleştirmek için barın kapısına çıkartmıştım. ben tam ona olayları açıklicak iken birden bana yöneldi, öpmedi jungkook yemin ederim ki öpmedi. kimse öpemez ki, o dudaklar sana ait." ellerimi yavaşça avucundan çektim.
"Böyle bir şey yapması normal mi taehyung?"

"Değil zaten jungkook, ben de anlamadım neden böyle bir şey yaptığını, zaten sonradan fark ettim seni görünce üzerime eğilmiş. ardından da kaçtı gitti, ne yaptığını soramadım, gecenin geri kalanında da sana ulaşmaya çalıştım, ancak bildiğin üzere ulaşamadım." taehyung'a güveniyordum, daha doğrusu güvenmek istiyordum.

"Ordan bakılınca durumun ne kadar yanlış anlaşılmaya müsait olduğunu görüyorsun." biraz mahcup olmuştum açıkçası.

"Öyle tabi ki ancak bana güvenmeni isterdim, yine de durumu bu dereceye kadar getirdiğim için özür dilerim."

"Ben de özür dilerim taehyung,sana güvenmeliydim ancak sen de beni o şekilde görseydin kendine gelemezdin." elleri tekrardan elimi bulmuştu.

"Jungkook'um her ne olursa olsun ellerini kaçırma benden." elleri parmaklarımı okşuyordu.

"Taehyung, ben senden istersen ellerimi kaçırmam, ancak sen ben istedim diye jaehyun ile konuşmayı keser misin?"

"Keserim jungkook, keserim yeter ki sen benden bir daha kaçma." gözlerinden düşen damlayla dayanamamış yaşını silmiştim. gözlerimiz buluştuğun da içimin gerçekten garip olduğunu hissediyordum.

"Yoongi ile jimini dinleseydin, bunlar başımıza gelmezdi." kaşları çatılmıştı. "Onlar ne alaka ki?"

"İkisi de jaehyun'u sevmiyormuş duyduğuma göre."

angels of death | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin