selamlarr, bu bölüm jungkook'umun ağzından olucak iyi okumalar diliyorum oy atarsanız sevinirim😽😽😽
•••jungkook'dan
Taehyung ile yaklaşık bir haftadır birlikte yaşıyorduk, hoseok hyung buna kızsa da taehyung onun gönlünü alacağı bir yemek ayarlıyacağını söylemişti, sanırım beni ailem dediği o insanlar ile tanıştıracaktı, yemek diye bahsettiği de oydu. meşhur yemek de bu gece olucaktı, heyecanlı olduğu her halinden belliydi.
Bu gecede benim doğum günüm vardı ancak taehyung'a söylemekten çok çekindim. çok isterim onunla mumları üflemeyi, yeni yaşıma girdiğim de ona sarılmayı. ama dediğim gibi ona emrivaki yapmak istemedim.
Neyse taehyungla bir haftadır çok güzel geçiniyorduk. sabahları birbirimizin kokusu ile uyanıp geceleri birbirine sarılı bedenlerimiz ile uyuyorduk. taehyung çalışmamı istemiyordu, aslına bakarsanız ben de bunu istemediğimden zor da olsa kabul ettim.
Taehyung ise çalışmamanın ücretini yatakta alacağını söylemişti, ne kadar arsız olduğunu sadece üç günde anlamıştım.
Şimdi ise taehyung'un bizim için ayarladığı kıyafetlere bakıyordum, çünkü taehyung eşyaları mı yerleştirmeme izin vermemiş bir hafta daha beklememi istemişti, ne olduğunu anlamasam da sorgulamamıştım.
"Taehyung bunlar bana yakışır mı ya?" banyodan yüzünde ki siyah maske ile çıktığın da güldüm.
"Benim bebeğime her şey yakışır." utandığımı belli etmemek için önüme dönüp kıyafetlere tekrardan bakış atmıştım. arkamı döndüğüm de taehyung'un banyoya girdiğini gördüm, sırf bir tane sivilcesi çıkıyor diye şaşırmıştı aynı zaman da mutlu da olmuştu.
Bir insan sivilcesi çıktı diye sevinir miydi? taehyung seviniyordu işte.
Onun için de iki gündür bilmediği maskeleri yapıyordu, ona zararlı olduğunu söylesem de çok pahalı olduklarından kaliteli olduklarına inanıyordu.
Üstümde ki kısa kolluyu çıkarıp yatağa doğru koydum, artık ilişkimiz de bir çekingenlik kalmadığından ben de kendimi daha rahat hissediyordum. üstüme saten kumaş, beyaz gömleği giydikten sonra altım da ki eşofmanı da çıkarmıştım. taehyung ise yüzünde ki maskeyi yıkamış belliki üstün de ki tişörtü de kirlilere atıp odaya girmişti, tabiki de taehyung dayanamamış bana yaklaşmıştı.
"Acaba diyorum.." eli sağ bacağımı okşarken bir yandan fısıldıyordu.
"Birazcık geç kalsak nolur?" elimi kasıklarına atıp yavaşça okşadım.
"Görünüşümle bile azıyorsun, napıcaz biz seninle?" kasıklarını ellemem ile dudağını ısırmıştı.
"Ancak az bir vaktimiz var biliyorsun." demiştim oyuncu bir tavırla, amacım sadece onu delirtmekti. oysa ki daha 1 saatimiz vardı.
"Jungkook..uğraşma benimle." sertleşmemek için kendini sıktığından cümlesini bile düzgün kuramamıştı.
Elimi kasıklarından çekip çıplak olan göğsün de gezdirdim, göğüs ucuna geldiğimde durup yüzüne bakmıştım. zorlandığı her halinden belliydi, başta sadece benimle uğraşmak için yaptığı arsızlığın başına patlayacağını tahmin etmemişti tabiki de.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
angels of death | taekook
Science Fictiontaehyung bir ölüm meleğiydi ancak bir gün canını alıcağı kişiye aşık olacağını asla düşünmezdi taekook text | düzyazı baskın olan taehyung smut yok