selam ben geldim gene ama önce bir şey dicektim,ben yazım hatalarıma dikkat etmeye çalışıyorum ancak bazen çok uykum olduğundan gözden kaçıyor bazende yayınladıktan sonra fark ediyorum onun için de geç oluyor ama uğraşmadan çat diye bölüm atmıyorum haberiniz olsun da,,neyse iyi okumalar
•••
taehyung'dan
Elimde misketlerin olduğu torbayla bir kapıyı çalışıyordum.
Harbi nerdeydim ben?..
Açılan kapıyla küçük bir çoçuk gördüm. Hızlıca boynuna atlayıp sarıldım."Jungkook nerdesin ya sabahtan beri seni bekliyorum " O ise bana daha sıkı sarılmıştı.
"Anneme yardım ediyordum şimdi bitti işimiz." ondan ayrılıp elimde ki torbayı havaya kaldırıp salladım.
"Jungkook bak ben ne buldum" anlamsız bakışlarını bana yollarken elinden tutup evden uzaklaştırdım onu.
"Nereye gidiyoruz taehyung ya" diye söylenmeye başlamıştı bile, düz olduğuna emin olduğum alan da durup,yere çöktüm. bir düzine taşı dizdikten sonra biraz ilerisine gittim.
"Bak şimdi jungkook ,bu elimdeki taşla diğerlerini vurmaya çalışıcağım" diyip elimdeki taşı diğerlenine vurucak şekilde attım, sağdan üçüncüye vurunca sevinip merakla beni izleyen jungkook'a döndüm.
"Vurduklarımın sağ tarafından itibaren taşlar benim oluyor" Hala tam anlamamış gibi bana bakarken yanımı patpatlayıp "gel" dedim.
Onun denemesi için taşları ona verip diğer bozulan taşları düzelttim ve karşıda ki taşların yanına geçip ona baktım"Şimdi bu taşlara vurmaya çalış "dedim heyecanla.
O ise dudaklarını birbirine bastırmış aynı beni taklit eder gibi taşı atmış soldan ikinciye vurmuştu, sevinçle ayağa kalkıp onu alkışladığım da heyecanla bana bakıp gülümsemişti.
Birden nefesimi verip gözlerimi açtığım da her şeyin bir rüya olduğunu fark etmiştim. Göz yaşımın yanağımdan aktığını hissettiğimde neden ağladığımı anlamadım.
Neden böyle bir rüye görmüştüm,tanrım küçük jungkook ne alakaydı? Kafayımı yemiştim yoksa. Ama o çok tatlıydı. Bir dakika, onun jungkook olduğunu nerden biliyordum ve neden daha önce hiç kendimi küçük görmediğim halde şu anda küçüklük halimi görmemin sebebi neydi?
Ve tanrım hepsini geçtim ama kalbimdeki bu hüzünde neyin nesiydi. İlk defa böyle hissediyorum ve hala neden ağladığımı bilmiyordum.
Göz yaşlarımı silip yerimden doğruldum. Uzun zaman sonra rüya görmüştüm.Çok sık rüya görmeyiz bizler,sadece kabus görürüz. Bu da bir nevi cezadır aslında.
Ayaklarımı yataktan indirdim ve yanımdaki suya uzandım,hala daha etkisinden çıkamamıştım. bu aslın da güzel bir şeydi ilk defa rüya görmüştüm. Ama bu normal değildi tabikide, rüya görmemin saçmalığını bir kenarara bırakalım jungkook'un küçüklüğünü görmüş o olduğunu bilmiştim,tanrım bilmesem bile o incecik dudak ve dudağının altındaki benden tabiki de tanırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
angels of death | taekook
Bilim Kurgutaehyung bir ölüm meleğiydi ancak bir gün canını alıcağı kişiye aşık olacağını asla düşünmezdi taekook text | düzyazı baskın olan taehyung smut yok