sevgilim

417 35 24
                                    

20.bölüm kutlaması hadi bir şampanya patlatalım bebişleriö🍾🍾 🥳🎉🎊🎈🎁🙌🏻🥂🍻🪅🎊
ben kafayı yemişim demi tamam ya gidiyorum iyi okumalar💘💘 birde bu bölüm ilişkilerini görmeniz için kısa bir bölüm haberiniz olsun
•••





taehyung'dan

Jungkook'un saçlarını okşuyor eşsiz yüzünü izliyordum. O ise çıplak göğsüme başını yaslamış, dudaklarını büzmüş şekilde mırıldanıyordu, uyurken saçlarıyla oynamam uykusunu bölmüştü. gözlerini yavaşça açtı, benim bir tık altım da kaldığından başını kaldırması ile gözlerinin açılması bir olmuştu. sanki hiç uyanmamış gibi tekrar başını göğsüme koymuştu.

Belli ki dün gece aklına yeni gelmiş, utanmıştı. bu hali ile de ayrı bir tatlı duruyordu.

"Çok tatlısın bebeğim." diyerek saçlarından öptüğüm de dayanamamış kıkırdamıştı.

"Utanıyor musun gerçekten?" amacım onu daha da utandırmaktı. jungkook ile uğraşmak çok zevkliydi. "jungkook" uzatarak konuştuğum da oflamıştı.

"Utanmadım neye utanacakmışım?" bana söylenirken bile benim göğsümde olması hoşuma gitti.

"Bilmem belki dün gece biz.." elini hemen ağzıma kapatmıştı.

"Tamam ya, uğraşma benimle." gülerek saçlarını karıştırmıştım.

Birbirimize kenetlenmiş bedenlerimizle bir süre o şekilde kalmıştık, ardından jungkook ani bir hareket ile kafasını kaldırıp beni öpmüştü. utanmasının geçtiği belliydi, başını tekrar göğsüme koymak yerine yastığa koyup yan yana gelmemizi sağlamıştı. ben de bedenimi ona doğru çevirdim, o ise tavana doğru bakıyordu. jungkook'u izlemek bile keyif veriyordu.

"Rüya gibi değil mi taehyung?" bakışları hala tavandaydı. "Efendim?" neyden bahsettiğini anlamamıştım.

"Burada senin kokun ile uyanıyorum, seni öpüyorum ve gece boyunca seninle sevişiyorum. bunların hepsi bir rüya gibi geliyor, sana sahip olduğum için kendimi çok şanslı buluyorum."  biraz daha yaklaşıp önüne düşen saçlarını okşadım.


"Bebeğim benim, asıl ben çok şanslıyım. seninle olmak beni o kadar huzurlu ve rahat hissettiyor ki, cennetime kavuşmuş gibiyim." gözleri bana döndüğün de ensemden tutup sertçe kendine çekmişti,dudaklarımızı birleştirip uzunca öpmüştü, başta ki utangaçlığından eser yoktu.

"Güzel bir kahvaltı yapalım mı meleğim?" öpüşünden sonra sarılarak söylemişti bunları. çıplak bedenlerimiz her buluştuğun da kalbimin atışı hızlanıyordu.

"Yapalım bebeğim, ama ilk önce banyo yapmalıyız." diyerek zaten kollarım da olan jungkook'u kucağıma almıştım.

"Napıyorsun taehyung?" ani kaldırmam ile şaşırmıştı.

"Banyo yapmaya götürüyorum."

"Kendim giderdim aslında." demişti yüzünde ki utanmış ifade ile, jungkook'un bir anı diğerini asla tutmuyordu.

"Dün kucağım da zıplarken böyle demiyordun ama?" demem ile omzuma vurmuştu. " ya taehyung."

"Tamam sustum." ardından ne kadar ısrar etsem de birlikte girmemize izin vermemiş, ilk önce ben sonra da kendisi girmişti. banyoda da bir tur yapabilirdik aslında, tamam sustum.

Giyinirken beni arayan seokjin'i görünce düşüncelerim derinleşmişti. hemen açıp telefonu kulağıma götürmüştüm.

"Efendim hyung?"

angels of death | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin