son kez selamlar çiçeklerim, final bölümünü yazmaya elim gitmedi kıyamadım ancak maalesef buradayım🥹 bu bolume kadar gelip okuduysaniz hepinize cok tesekkur ederim, bu benim ilk ficim oldugu icin oldukca hatalarim olmustur lutfen onlari magruz gorup begendiginizi soyleyin🫠bu bölüm için yorumlarınızı ayrı olarak bekliyorum lütfen düşünceleriniizi yazın
tamam tamam iyi okumalar bebisimlerim🧚🏻♀️🎀💘
•••
5 yıl sonra"Sizi öbür seans da bekliyorum lütfen gelin efendim." gülümsemiş elini havaya kaldırıp gitmişti, büyük ihtimalle gelmek istemeyecek ama karısının zoru ile tekrardan gelmek zorun da kalıcaktı.
"Jungkook bey." yugyeom kapıyı tıkayıp içeri girdiğin de seslenişine gülüp yerimden doğruldum. "efendim"
"Son bir hastamız kaldı ancak biraz geç kalıcakmış." kaşlarımı çattım.
"Yugyeom bugün önemli benim için, sana da demiştim çok fazla hasta alma diye." yugyeom elinde ki listeyi önüme bıraktı.
"Hoseok hyung izin vermedi seni erkenden salmama, dedi ki saat sekizden önce işten çıkmasın." göz çevirip önümde ki listeye bir bakış attım.
"Hoseok beni gerçekten delirtecek." ellerini havaya kaldırıp ben ne yapabilirim bakışı attı kendice. ardından odadan çıkmaya yeltendi ki tekrardan seslendim.
"Son hasta ne kadar gecikiçekmiş ki?" kolunda ki saate bakıp bana döndü.
"Yurt dışı danışanı gene, büyü ihtimalle yarım saat kırk beş dakika kadar sürer. yani öyle tahmin ediyorum." ellerim saçlarıma götürüp karıştırdım.
"O zaman ben eve geçiyorum hasta benden önce gelirse haber verirsin inerim, sonra da çıkarsın zaten." evim üst katta olduğundan rahatça hareket edebiliyordum.
Üst kata çıkıp şifremi hızla girmiştim, kapım açılır açılmaz bana koşan iki miniği görünce yüzüm gülmüş, üzerimde ki bütün yorgunluk gitmişti. doğrusu bam'a minik demek ne kadar normal bilemedim.
"Benim bebişlerim beni özlemişler mi bakayım?" ikiside havlarken yeontan'ı kucağıma alıp öpmüştüm. bam'ın da kafasını sevip ayaklanmıştım.
"Biliyorum bugün erken gelmem gerekiyordu ancak önemli bir müşteri varmış onun için tekrar gideceğim." kendi araların da oynamaya başlamışlardı ben de kendi odama girip biraz kafa dinlemek istemiştim, kendimi koltuğa atıp başımın altında ki yastığı düzeltmiş gözlermi yummuştum.
Artık uykuyu sevsemde başta üniversite ardından işim yüzünden uzun uykular uyuyamıyordum, ancak sonun da başarmıştım. ülkenin bililen bir psikoloğu olmuş hatta yurt dışından bile gelen danışmanlarım olmuştu. kendimle gurur duyuyordum.
Kafamı çevirip biraz da olsa kendimi uykuya bıraktım.
5 yıl önce, taehyung'dan
Gece yarısına kadar vaktim vardı daha sonrasın da ortadan bit toz gibi yok olacaktım. bir kez daha canımı birtanem'e feda edip toz olucaktım.
Jiminlerin hep birlikte olduğunu düşünüp seokjin'in evine gitmiştim, haberi yoktu hiç birinin. nasıl derim ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
angels of death | taekook
Science Fictiontaehyung bir ölüm meleğiydi ancak bir gün canını alıcağı kişiye aşık olacağını asla düşünmezdi taekook text | düzyazı baskın olan taehyung smut yok