37. Fejezet - Hullámvölgy

114 9 4
                                    

-I-Itachi. -kezdtem el zavartan nevetni, gondoltam csak viccnek szánta ezt a furcsa mondatát. -Biztos lázas vagy megint, igaz? -tettem homlokára a kezemet. -Vagy a gyógyszerek beszélnek belőled, igen, biztosan csak attól van ez. -bólogattam még mindig furcsa vigyorral a képemen. Biztos csak vicc, csak is az lehet...

-Reménytelen vagy. -sóhajtott fel beletörődően. -Nem szedtem be semmilyen gyógyszert, és nem is tudat módosítóval tömtök engem. -vonta fel egyik szemöldökét. -Ugyan nem ez volt a legjobb módja a leánykérésnek, de hozzánk mérten szerintem alkalmas, valamennyire legalább is. 

-Szerinted, vagyunk mi olyan helyzetben, hogy megkérd a kezem, csak úgy random a semmiből? -vettem fel vele a szemkontaktust azonnal. -Meg mi volt az a szöveg előtte? Hogy szeretnéd viszonozni a sok fáradozásomat? Olyan mintha csak valamilyen hálából akarnál elvenni, és ha ez tényleg így van, akkor köszönöm, de nem kérek az érdekházasságodból. 

-Te tényleg ennyire ostoba vagy? -húzta halvány mosolyra ajkait. 

-Mivan? -vontam össze szemöldökömet értetlenül. 

-Szerinted megkérném a kezedet, csak úgy mert hálás vagyok? Ne legyél röhejes. -hunyta le szemeit, majd kinyitva ismét a saját tekintetét az enyémbe fúrta. -Komolyan gondoltam. 

-Komolyan? -kérdeztem suttogva, teljesen elérzékenyültem. 

-Komolyan. -tette kezét az enyémre. Lepillantottam a kezeinkre, majd vissza a férfira. 

-Sajnálom, de én... -elakadtam, nem tudtam hogyan folytassam. Legmerészebb álmaimban se mertem arra gondolni, hogy egyszer megkéri a kezemet ilyen módon. És ebben a helyzetünkben képtelen lettem volna neki igent mondani, bármennyire is szerettem volna sírva a nyakába borulni örömömben. -Nem mehetek hozzád. Még nem. -húztam ki kezemet az övé alól. 

Itachi csak csendben, enyhén megdöbbenve vizslatott engem. Szomorúan figyeltem, ahogy egy büszke ember érzései vissza lettek utasítva. 

-Miért? -szólalt meg halkan, közben a takaróját figyelte. Hangjában nem volt semmiféle szomorúság, csak egy pici kíváncsiság. 

-Azt szeretném, hogy egészséges legyél. -simítottam arcára. Belebújt érintésembe, és lehunyta szemeit. Hát tényleg komolyan gondolta... 


Itachi kérése után, nem igazán beszéltünk. Kissé kellemetlen volt köztünk ez az egész, és inkább nem erőltettük a beszélgetést. 

Csak bejártam hozzá, hogy elvégezzem a kezelését, és már jöttem is ki. Ez idő alatt Kadannal edzettem, miután teljesen rendbe jöttem, és hát ebben a pár napban, ameddig pihentem, rendesen elpuhultam. 

-Nee-san, még is min jár folyton az eszed? Nem figyelsz! -észre se vettem, hogy a fiú hátulról elkapva a kezemet, kicsavarta a karomat. Valami nagyon nem volt rendben a fejemben. 

-Ne haragudj Kadan, tényleg eléggé elvesztem a gondolataimban. -sóhajtottam fel, miközben elengedte a karomat. -Próbáljuk újból, oké? 

-De akkor tényleg legyél résen, nem foglak már kímélni! -mutatott rám kihívóan, és hátrébb ugorva tőlem, támadó pozícióba állt. 

Elhívtam a Katsuryoku-t, és vártam a fiú támadását. Nem várt sokáig, ő is elhívta a képességét, majd üvöltve nekem rohant. Az első pár ütését kivédtem, majd elkapva a lábát megforgattam és messzire elhajítottam, de a levegőben megfordulva a talpára érkezett. 

-Van itt a fal mellett egy öreg pad, oda nyugodtan leülhetsz. -hallottam meg a Mesterem habját, mire oda pillantottam. 

Itachit segítette ki ide, a hátsó udvarrészre, és segített neki leülni. Már csak ez hiányzott. 

A fonál, mely összeköt minket - Uchiha ItachiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora