"İstediğim şeker değil bu!" dedi Minho hyung eliyle tezgâhın üzerindeki toz şekere dokunarak.
"Aralarında ne gibi farklar var ki? Hepsi şeker işte."
Nefesini dışarı verdi. "Bunun tadı yok."
"Nasıl yok?"
"Kurabiyeyi yediğin zaman anlayacaksın." Birkaç saniye duraksadı. "Yapmasam mı acaba?"
"Yapma."
"Olmaz, yapacağım." dedi ve bana baktı. "Chan'a söz verdim."
"Yap." dedikten hemen sonra sandalyenin üzerine koyduğum çantamı elime aldım ve sağ kolumdan geçirdim. "Üstümü değiştirip geliyorum."
"Gelmesen de olur." Minho hyung'un dediğine kafa salladıktan sonra mutfaktan çıkıp odama geçtim. Sonunda üstümü değiştirebilecektim. Pijamalarımı giyebilmeyi dilerdim ancak evde Hyunjin vardı. Bir de Bay Bang gelecekti.
Odamın kapısını kapattıktan sonra masama ilerleyerek çantamdakileri boşalttım. Zaten çok kitap yoktu. Çantamı da masanın üzerine yatay bir şekilde koydum ve masama yakın olan dolabımın önüne adımladım. Dolabın kapağını açarak yere oturdum.
Birkaç dakika dolabımın önünde ne giyeceğimi düşünerek oturduktan sonra siyah kazak ve onun altına siyah eşofman giymeye karar vermiştim. Gömlek giymeyi düşünmüştüm ama önce kırışmış gömleğimi ütülemem lazımdı, ayrıca pantolon giyesim de yoktu. Giyebileceğim en düzgün ve rahat şeylerdi bunlar.
Dolabımdan giyeceğim kıyafetleri alıp yatağımın üzerine bıraktım. Önce üstümdeki formayı çıkarıp dolabımdaki boş askılardan birine astım. Böyle yapmazsam annem kızıyordu. Yatağıma yaklaşarak seçtiğim kıyafetleri giydim.
Sonunda!
"Felix!" Mutfaktan bana seslenen Minho hyung değildi. Hyunjin'di. Şaşırdınız değil mi?
Dolabımdan kapıya doğru geriye adımlayarak odamı inceledim. Düzelteceğim herhangi bir şey var mı diye bakmıştım ama yoktu. Bana seslenen Hyunjin'i daha fazla bekletmek istemediğim için hızlı adımlarla mutfağa gittim.
"Giy bunu." Mutfağa girer girmez Minho hyung elime mutfak önlüğü tutuşturmuştu. Elimdeki önlüğe baktım. "Biz de mi kurabiye yapacağız?"
"Evet."
Önlüğün baş kısmını kafamdan geçirdikten sonra belindeki iplikleri de bağladım.
"İki dakika bekleyin." dedi Minho hyung ve koşarak mutfaktan çıktı. Bakışlarımı mutfaktan çıkan Minho hyung'dan çekip kedi desenli mutfak önlüğü giymiş Hyunjin'e yönlendirdim.
Benimki neden çiçekliydi?
Bakışlarım birkaç saniye üzerinde gezindi. Elleri belindeydi ve yere bakıyordu. "Tariflerini yazdığı defteri getirecek büyük ihtimalle."
"Defter bizzat Minho'ya mı ait?"
"Evet bana ait." dedi Minho hyung. Elinde sert kapaklı ve rengi mor olan defterini getirmişti. Bu deftere kurabiye tarifleri yazıyordu. Defteri bana uzattı.
"Yapacağımız kurabiyenin tarifi sekizinci sayfada." Defterin kenarından sayfaları sayarak sekizinci sayfayı buldum ve açtım.
Bademli kurabiye tarifi.
"Bademli kurabiye tarifi?" Önce Minho hyung'a sonra elindeki rondoya baktım. Çikolatalı kurabiye varken bademli kurabiye mi seçilir?
"Evet."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
homework // hyunlix ✓
FanfictionFelix ödevini eksiksiz bir şekilde teslim etmeliydi.