/آهنگ Not About Angels(Birdy) رو تا آهنگ بعدی پشت سرهم پلی کنید(منم با همین آهنگ نوشتم خیلی خوبه)/برگه ی استعفامو با بغض روی میز گذاشتم :" میشه قبولش کنین..
آقای پارک تعجب کرد:" دخترم...چرا؟چی شده مگه؟
لبخند تلخی زدم،بغض گلومو فشار میداد، چونم لرزید:" من...مجبورم.. نپرسین چرا ولی مجبورم..
با نگرانی نگام میکرد :" میدونی که از بودنت اینجا خیلی راضیم...نمیخوام از دستت بدم واقعا با استعدادی...ولی.. وقتی خودت میخوای..
اشکامو پاک کردم:" ممنونم...شما همیشه در حقم پدری کردین..همیشه کنارم بودین...یه دنیا ممنونم... منو ببخشید که وسط اینهمه کار مجبورم تنهاتون بذارم..
لبخندی گرمی زدو نزدیکتر شد:" هانا.. میتونم حدس بزنم قضیه چیه...ولی اینم میدونی که نبودت.. میتونه بدتر باشه؟
لبخندی شرمگین زدم:" آه... فکر نکنم...
دستامو گرفت:" مثل دخترم آیرین دوستت دارم..
چه حس خوبی داشت..احساس امنیت...مثل وقتایی که بابا بهم امید میدادو آروم میشدم..با گریه گفتم: از طرف من از آیرین معذرت بخوایین..
با تعجب دستشو روی شونم گذاشت:" چرا؟ فکر کنم دختر من باید عذرخواهی کنه...
سرمو به اطراف تکون دادم :" نه...من باعث شدم که آیرین ناخواسته دست به کارایی بزنه که تو عمرش نکرده..
لبخند مهربونی زد :" حالا میفهمم چرا سرت دعواست...
شرم کردم.. از همه چی خبر داشت ولی هیچوقت به روم نمیاورد...
اشکامو پاک کردم:" یه خواهشی ازتون دارم...
منتظر نگام میکرد :" میشه لطفاً از قضیه استعفام به کسی چیزی نگین...ممکنه مانعم بشن...امروزو میخوام کار کنم اگه میشه، یه کار نیمه تموم دارم..
KAMU SEDANG MEMBACA
Don't Far Away | Complete
Fiksi Penggemarگاهی تو زندگی مجبوری تصميمایی بگیری که به نفع همه باشه.. من عاشقت بودم اما نمیتونستم نابود شدنت رو ببینمو بی تفاوت بگذرم! 🎖 1.#GirlXBoy 🎖 1. #JK 🎖 2. #Hate