ÜNİVERSİTE

1K 96 45
                                    

Sabah kalktığımda burnuma enfes kokular geldi. Hemen banyoya koştum, elimi yüzümü yıkadım. Sonra dolabıma geçtim. İlkbahar olduğundan fazla kalın şeyler seçmemeye dikkat ederek mavi kot pantolon ve beyaz bir tişört seçtim . Onun üstünede siyah bir hırka aldım. Seçtiklerimi giyindikten sonra saçlarımı at kuyruğu yaptım ve odadan çıktım.

Merdivenlerden inerken annemin o güzel sesini duydum. Sessizce annemin arkasına geçip kocaman sarıldım. İlk başta korksa da bunu yapmama çok sevindi ve beraber masaya geçip kahvaltımızı yapmaya başladık . Annem "Eylül heyecanlı mısın? Bugün hangi üniversite çıktığını öğreneceksin. "

Anneme " İzmirden başka bir yer çıksın istemiyorum anne. Biliyorsun anne, babam öldükten sonra ikimiz de yalnız kalmaktan korkar olduk." Annemin de benim de bir an hüzün çöktü üzerimize . Babamı çok fazla özlediğimi fark ettim. Annem " Kızım eminim babanda hayatta olsaydı senin mutlu olmanı isterdi" . Anneme " Tamam artık üzülme annecim söz veriyorum sana neresi olursa oraya gideceğim ve hayallerimi gerçekleştirebilmek için çok çalışacağım." Annem bu söylediklerime gülümseyerek karşılık verdi.

''Anne artık çıkmam gerek, okula gidip sonucu öğrenmeliyim.'' Annem "Eylül seni seviyorum kızım. Umarım istediğin yer çıkmıştır". Anneme sarıldıktan sonra evden çıktım. Okulum iki sokak ötedeydi. Bu yüzden yürümeyi tercih ediyordum.Okulun önüne geldiğimde telefonum çalmıştı. Arayan en yakın arkadaşım Sinemdi. Sinem "Eylül ben okula geliyorum sonuçları öğrenmek için. Sen zaman geleceksin? "

Sineme " Ben okulun önündeyim Sinem. Sen gel beraber girelim okula. " Sinem "Tamam hemen geliyorum."

On beş dakika sonra sinemi görmüştüm. Çok seviyordum onu. Hemen birbirimize sarıldık ikimizde çok heyecanlıydık. Okulun içine girdik ve müdürün odasını bulduktan sonra içeri girip selam verdik. "Biz üniversite sonuçlarını öğrenmek için geldik." Müdüre hanım bize ismimizin yazılı olduğu kağıtları uzattı.

Kağıtları aldıktan sonra odadan dışarı çıktık. Bahçede bir yere oturduk. Sinem " İlk ben kağıdı açacağım'' dedi. Kağıdını açtığında İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİNİ kazandığını söyledi." Çok mutluydu çünkü istediği yer ve bölümü kazanmıştı.

Sıra bana gelmişti. Kağıdı açtım ve içindekileri okumaya başladım. " İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ ADALET BÖLÜMÜ " İkimizde şaşkınca birbirimize baktık. Hem mutlu, hem üzgündüm. İki duyguyu da bir arada yaşadım.Sinemle aynı şehir ve aynı üniversiteyi kazanmak çok güzel bir şeydi. Arkadaşımdan ayrılmayacaktım. Fakat annemden ayrılmak zorunda kalacaktım.

Sinemle vedalaştıktan sonra evin yolunu tutmuştum. Eve gelmiştim, zili çaldım annem heyecanla kapıyı açtı. Salona geçtik ve bana hangi üniversite çıktığı sordu.

Evett arkadaşlarrr ben gamze ilk hikayem ve çok heyecanlıyım lütfen düşüncelerinizi ve votelerinizi unutmayın. Destklerinizi bekliyorum sizi çok seviyorummmm arkadaşlar medyada eylül var sırayla hepsini yükleyeceğim

SON UMUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin