HAZIRLIK

166 37 4
                                    


Ne ? Yine mi ? Yine mi egemen ? Allah'ım ben kime kötülük ettimde , sen bana ceza olarak sürekli egemeni veriyorsun ? Ya sadece iki gün ya iki . Mutlu olmak , eğlenmek için iki gün . Çok mu ? Kendi kendime konuşurken , kızlar yanıma geldi. İkisi 'de mutlu oldukları belliydi. Çünkü eğleneceklerdi. Benim gibi , öküz birisini çekmek zorunda kalmayacaklardı. Üzüldüğümü anlayınca kızlar konuşmaya başladılar.

Sesini düzelttikten sonra söze girdi sinem '' Eylül , canım takma kafana o kadarda kötü olamaz. Eğlenmene bak tatlım. '' dedi.

Sanki elimde olan bir şey. Sürekli egemen çıkıyor karşıma . Neyse eylül olumlu düşün belki sandığın kadar korkunç ve kötü geçmez. O sırada hocalardan birisi yüksek sesle konuşmaya başladı.

'' Herkes eşleriyle sıraya geçsin lütfen arkadaşlar. Oyunla ilgili bilgi vereceğiz . . Herkese iyi eğlenceler şimdiden '' dedi.

İçimden, inşallah güzel ve eğlenceli geçer. sıraya doğru ilerlemeye başladım. Egemen'de geliyordu. Aynı anda sıraya geçtik.

'' Evet arkadaşlar oyunumuzun adı TANIŞALIM MI ? . Eşlerinizi iyi tanımakla başlıyoruz oyuna. Bugün , eşlerinizle alakalı bilmeniz gerekenleri öğrenip yarın bunlarla ilgili sizlere sorular soracağız . Birbirini en iyi tanıyan çifte sürpriz bir ödül var. Şimdi eşlerinizle gün boyunca birlikte olup , birbirinizi iyi tanımanız için zaman veriyoruz. Dağıla bilirsiniz . Herkese kolay gelsin şimdiden '' dedi.

Ne yani gün boyu Egemen'le mi birlikte olacağım. Hem 'de onu tanımak zorundayım. Hayır ya bu olamaz. Eş değiştirme hakkım yok mu ? Lütfen olsun ya bu sefer olsun. Yine orman ve yine egemen kahretsin. Söylersem de alay edecekler. En iyisi onun pes etmesini sağlamak. Hep ben mi ondan kurtulmaya çalışacağım birazda o uğraşsın canım. Kendi kendime konuşurken , egemenin bana

'' Sana sesleniyorum küçük sıçan duymuyor musun ? '' dedi

'' Duyuyorum ben egemen seni .Kulağımın dibinde bağırmana gerek yok. Hatırlatayım , sağır değilim ben . '' dedim zoraki bir gülümsemeyle.

Yanıma yaklaştı ve kulağıma eğilerek konuşmaya devam etti .

'' Emin misin ? yanına tam on beş dakikadır sana sesleniyorum. Pek duyuyor gibi gözükmüyorsun ama . '' dedi.

Bir adım geri giderek cümleye başladım.

'' Şuan bunu tartışmamı beklemiyorsun herhalde egemen . Dalmış olamaz mıyım yani ? '' dedim

'' Yine beni düşünüyordun galiba . Bu kadar daldığına göre. '' dedi ukalaca sırıtarak.

İlk önce ufak bir kahkaha attım.

'' Hadi ya . Sen kendini fazla önemsiyorsun bence egemen. Hıh ben seni neden düşünecek misim ki ? '' dedim.

'' Bilemeyeceğim artık küçük sıçan . '' dedi ve göz kırptı.

'' Hey sen ne demeye çalışıyorsun ? saçmalama istersen . '' dedim bir nefeste

'' Sakın ol küçük sıçan. Ben sadece fikrimi söyledim büyütme bu kadar. '' dedi.

Ve ormanın içine doğru yürümeye başladı.

'' Nereye gidiyorsun ? Hatırlatayım , biz seninle grup arkadaşıyız ve yarın yarışmamız var. Tanımamız gerek birbirimizi. '' dedim bir yandan ona yetişmeye çalışarak.

'' Biliyorum küçük sıçan. sessiz ve sakin bir yerde bulunmalıyız ki birbirimizi iyi tanıyalım ama değil mi ? '' dedi

'' Tamam o zaman gidelim bakalım. Ama bu sefer çok derine gitmesek iyi olur. Geçen gibi olmasında. '' dedim gülerek

SON UMUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin