EGEMEN'İN AĞZINDAN; Yağız'ın kızın ismini
söylediğinde , kızı tanıyor olabileceğim aklıma gelmemişti. Bu küçük sıçandı. Ne işlere bulaştı acaba? Kızı tanıdığımı söylemeye karar verdim ve yağız'a döndüm ve söze girdim." Abi ben kızı tanıyorum. Aynı okulda okuyoruz. " dedim. Sert sesimle .
Tanıdığımı söylediğimde, hızla bana döndü ve sevincini belli eden ses tonuyla konuşmaya başladı.
" O zaman senden kısa süre içerisinde iyi bir haber bekliyorum egemen." Dedi
" Tamam abi halledeceğim. Ama seni bu kadar sinirlendirecek ne yaptı? " dedim
" Zamanı geldiğinde öğrenirsin. Şimdi sana denileni yap egemen! " dedi hafif çatık kaşlarıyla
Öyle olsun bakalım. Zamanı geldiğinde öğrenelim.
" Tamam abi. O zaman ben gidiyim. Okulu baya astım. Biraz gidip görüneyim. " dedim. Cevap vermesini beklemeden depodan ayrıldım.
EYLÜL'ÜN AĞZINDAN ; Kızlar , ellerinde bir sürü yiyecekle geri döndüler. Sinem'in ellerinde o kadar çok şey var ki önünü göremediğinden sendeleye sendeyele yürüyor. Eslem'se daha masaya gelmeden bir şeyler yemeye başladı. İkiside çok komik gözüküyorlar.
Bu beni azda olsa güldürmüştü.
İkiside masaya oturdu. Sinem ellerindekileri fırlatırcasına attı." Maaşallah eslem hanım. Daha gelmeden yemeye başlamış. " dedi sinem. Böbürlenerek
Eslem'se ağzındakilerden cevap bile veremedi sadece gülmekle yetindi.
Kızlar hadi eve gidelim. Bittiyse abur cuburlarınız . Çok yoruldum.
Eslem elindeki çikolatayı açmaya çalışırken, yüzüme bakmadan
" Tamam, olur " dedi.Ve eve doğru yol aldık.
Hava kararmıştı biraz. Sinem'de bir şeyler vardı. Hala yüzü bembeyaz eve gidince ilk işim öğrenmek olacak.Binaya girdik ve eslem'le vedalaştık. Evin içerisine girdik.
Eve girer girmez, sinem'in açıklama yapması için kolundan tutup salona götürdüm." Evet, sinem açıklamanı bekliyorum? Neden bugün bütün gün dalgındın? " dedim merakla
" Eylül dışarı çıktığımda takım elbiseli bir adam , eylül'den uzak dur yoksa sende zarar görürsün dedi. Bende ne yapacağımı bilemedim. " dedi. İlk tepkim öylece dona kalmaktı.
Sinem beni sarstıktan sonra kendime geldim.
" Ben, ben bilmeden kötü bir şeyler mi yaptım? Neden benimle uğraşıyorlar sinem neden!? " dedim endişe dolu gözlerle
O sırada aynı anda telefonlarımıza mesaj geldi.
İlk başta korksakta telefonu elime aldım ve mesajı okumaya başladım." Sayın okulumuz öğrencileri, yaz mevsimi geldiğinden dolayı okulumuz siz öğrencilerimize tatil amaçlı iki günlüğüne kamp düzenliyor. Yarın saat 07:30 'da okul önünde kalkınacaktır. Kamp için gerekli olan mazemeleri getirmeniz önemle ricada bulunur.
Okul dekanı : EMEL SOYBAŞ "İkimizde mesajı okuduktan sonra sevinçten çığlık attık. Çok güzel bir haberdi. Her şeyden uzak , doğayla baş başa eğlenceli iki gün.
" Sinem çok güzel bir haber öyle değil mi? Buna ne zamandır ihtiyacımız var. " dedim ellerimi sinem omzuna koyarak.
" Aynen ama kamp için eşya almamız gerekiyor. Hemen hazırlan üçümüz gidelim. Alışveriş merkezinden gerekenleri alalım." Dedi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON UMUT
ChickLitEYLÜL DALKIRAN ; 18 yaşında genç bir kız. Beline kadar uzanan , altın rengi sarı saçları , Babasından aldığı , masmavi gözleri vardı. O normal bir kızdı. Ta ki 15 yaşında '' TESADÜFEN '' bir araba kazasında babasını kaybedinceye kadar. Her gün belin...