ORMAN'DA BİR GECE

183 40 2
                                    

EGEMEN'İN AĞZINDAN ; Ses çok uzaktan gelmiyordu. Yürümeyi , bıraktım ve sese daha çok kulak vererek dinlemeye başladım. Tam bir baş belası. İnat yapıp beni dinleseydi, şuan çığlık atmak yerine kampa doğru yürümüş olacaktı.

'' Küçük sıçan ?!!!'' dedim ama pek duyacak gibi değil çünkü aramızda ciddi bir mesafe vardı.

'' Hey !!?? İyi misin küçük sıçan !? Duyuyor musun beni ? '' dedim ve ormanın sessizce dinlemeye başladım bir cevap gelmesi umuduyla.

Ama tabi ki ses yoktu. İnadının nelerle sonuçlanacağını öğreniş olacak bu gece en azından. Bana ne ki ? Kendi kaybedecek.

Ben geri döneceğim yoluma . Yeterince yardımcı oldum. Geri eski yoluma döndüm ve ilerlemeye başladım. Yoldu yürürken , bir ses daha geldi ormanın derinliklerinden .

'' Egemen !? Yardım et lütfen !! Çok korkuyorum !!! ''

Lanet olsun !

Sesi duyduktan sonra , duraksadım ve ayağımı , ormanın tozlu yolunda ses çıkaracak kadar hızlı bir şekilde geri sürttüm ve hızla, sesin geldi yöne doğru koşmaya başladım.

'' Küçük sıçan , buradayım. Korkma ! Seni bulacağım. '' dedim . Ve içimden onu bir an önce bulma isteği oluştu. Bunu neden yapıyorum bilmiyorum. Ona zarar gelmesi benim işime gelirdi ama buna izin veremememi anlayamadım .

Küçük sıçanın olduğu yöne girdim ve ilerlemeye başladım.

'' Küçük sıçan !! Neredesin !? '' dedim yüksek çıkan sesimle

Koşmamı yürümeye bırakarak etrafa dikkatli bir şekilde bakınmaya başladım.

Ormanda küçük sıçana ait bir şeyler aramaya başladım.

Fakat gecenin karanlığından başka hiç bir şey göremedim.

on beş dakika daha yürüdüm ve etrafa bakınmaya devam ettim. Az ileride büyük bir hareketlilik vardı .

Oraya doğru ilerlemeye başladım.

Büyük bir ağacın dallarında bir şeyler hareketleniyordu.

Oraya, yavaşça yaklaşarak dikkatlice bakınmaya başladım.

Tek kaşım yukarı kaldırarak ,

'' Küçük sıçan sen misin ? '' dedim

Hareketlilik durdu. Ve bir ses geldi dalların arasından

'' Egemen !! benim , ben eylül '' dedi

Tek kaşımı kaldırarak ,

'' Tamamda orada ne işin var senin küçük sıçan ? '' dedim

Hafif kısık bir sesle cevap geldi

'' Ne işim olabilir egemen sence ? Zevkten burada oturuyor olamam değil mi her halde ? '' dedim

'' Küçük sıçan zevkten otursan bile inan bana buna şaşırmam . Çünkü , sen değişik bir kızsın . '' dedim

'' Şiiissttt . Sus bak gelebilirler. '' dedim

Acaba peşine adamları mı gönderdi Yağız abi ?

Çok ciddi bir tonla

'' Nerdeler ? sana bir şey mi yaptılar ? '' dedim

İlk önce ses gelmedi sonra sesini düzelterek konuşmaya deva etti.

'' Evet peşimden geldiler bende ağaca tırmandım. Onlarda, ağaca tırmanamadığından beklediler beklediler sonra gittiler. Ama her an geri gelebilirler. Sende saklansan iyi olur. '' dedi

SON UMUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin