Uyandığımda başucumda dikilip duran bir âdet egemenle karşılaştım.
Egemen "Cezan bitti küçük sıçan. Artık gidebilirsin. Merakının nelerle sonuçlandığını öğrenmişsindir umarım."
Eylül "Bir daha inşallah karşılaşmayız seninle. Dün olanları da kimseye bahsetmeyeceğim "
Egemen "İstersen söyle. Benim için fark eden bir şey olmaz. Başına bela alan sen olursun küçük sıçan."
Son söylediklerini ciddiye alıp dinlemesem de ufak da olsa tırsmadım değil. Fakat bunu belli edecek kadar da değil.
Kapıya doğru ilerledim ve tam kapıdan çıkacakken söylemem gereken bir şey vardı.
Eylül "Unutmadan kendine bir hizmetçi tutmalısın. Daha kendi başına yemek bile yapamıyorsun."
Egemen "Bu kadar düşünmene gerek yok beni. Benim bir hizmetçiye ihtiyacım yok. Çok güzel yemekler yapan birisi var zaten."
İçimde bir merak uyandırsa da kim olduğuyla ilgili sormadım ve evden çıktım.
Biraz ilerledikten sonra meydana çıktım bir taksi çevirdim. Okulun adresini söyledim ve arkama yaslandım. Dün olanları düşünmeye başladım. Ne zor bir gündü. Kim bilir ne kadar merak etti Sinem.
Taksici geldiğimizi söyledi. Parayı ödedim ve arabadan indim.
Okula hızlıca girdim. Sınıfa girdim.
Eslem ve Sinem'i konuşurlarken gördüm. Yanlarına gittiğimde endişeli suratlarla ikisine aynı anda sarıldılar.
Sinem "Neredeydin Eylül? Çok endişelendim çok. Annen aradı bahaneler uydurana kadar canım çıktı. İyi misin şimdi? "
Eslem "İyi misin canım? Sinem de ben de çok endişelendik senin için."
Eylül "Ben iyiyim kızlar sonra olanları anlatırım. Şimdi annem çok merak etmiştir sesimi duyamayınca. Annemle konuşmalıyım."
Sinem "Tamam o zaman anneni ara sonra anlatırsın."
Sinem ve Eslem'in yanından ayrıldım. Sessiz bir yere geçip annemi aradım.
Annem "Alo? Eylül, canım kızım. Nasılsın? Dün konuşamadık. Erken yatmışsın öyle dedi Sinem."
Eylül "İyiyim canım anneciğim. Çok iyiyim, çok güzel gidiyor günlerim. Çok güzel burası anneciğim."
Annem "Çok mutlu oldum adına güzel kızım benim. "
Eylül "Canım annem benim. Sonra tekrar ararım ben seni derse gireceğim çok öptüm. "
Annem "Bende seni yavrum. Görüşürüz."
Sınıfa tekrar geçtim. Sineme derse kaç saat oluğunu sorduğumda bir saat olduğunu söyledi.
Eylül "Sinem ben eve gidip duş alacağım. Birazdan gelirim. "
Sinem "Tamam canım çabuk gel ama, daha olanları anlatacaksın."
Sinemle konuştuktan sonra okuldan ayrıldım ve hemen odaya çıkıp duş aldım. Kıyafet olarak siyah bir tulum, beyaz bir convers, saçımı tepeden bir topuz yaptım. Makyaj olarak da maskarayla tamamladım.
Evden çıktım ve okula girdim. Sonra sınıfa geçtim. Sineme ve esleme olanları anlattım.
Sinem "İnanamıyorum ya yuh artık. Bu çocuk tam bir deli."
Eslem "Dua et sana zarar vermeden atlattın bu olayı."
Eylül " Kızlar tamam lütfen bide siz başlamayın. Konuyu kapatın sonra konuşuruz. Başkası duysun istemiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON UMUT
ChickLitEYLÜL DALKIRAN ; 18 yaşında genç bir kız. Beline kadar uzanan , altın rengi sarı saçları , Babasından aldığı , masmavi gözleri vardı. O normal bir kızdı. Ta ki 15 yaşında '' TESADÜFEN '' bir araba kazasında babasını kaybedinceye kadar. Her gün belin...