Hayır bu olamaz. Olmamalı. Tatile geldik ceza çekiyoruz. Ne olmuş yani kaybolduysak ? Tamam biraz sorumsuz bir davranış olabilir ama yani..
Bu bizi resmen okula karşı rezil edecek. Hayır asla o önlüğü giyip , orda iş yapmayacağım.
Evet gidip , dekanla konuşacağım hatta tamda şimdi. Ne kadar zor olabilir ki ? Hıh .
Derin bir nefes aldım ve oturduğum yerden kalktım dekanın olduğu alana doğru ilerlemeye başladım . Ta ki kolumu egemenin sert ve güçlü ellerinden kurtarmaya çalışana dek.
'' Hey !? Napıyorsun sen ! Bıraksana ya kolumu canım yanıyor ! '' dedim can çekişerek gözlerine bakmamaya çalışıyordum. Çünkü bakarsam eğer vazgeçeceğimi biliyorum.
İlk başta , sert ve kızgın gözleriyle baktı. Sanki , delip geçti içimi bakışları. İtiraf ediyorum ,korktum.
'' Bana bak küçük sıçan , ilk okul çocukları gibi gidip şikayet etmeyi falan düşünüyorsan, unut. '' dedi son kelimenin üstünü vurgulayarak.
Kolumu hışımla savururcasına bıraktı.
Kolumu bırakır bırakmaz , istemsizce elim koluma gitti . Canımı yakmıştı hayvan.
'' Neden bahsediyorsun sen egemen ? Öyle bir şey yapmayı düşünmüyorum. Yanına gidip sadece ne zaman başlayalım diyecektim . '' dedim Kendinden emin bir tavırla.
alaylı bir tavırla
'' başlayalım ? derken '' dedi
Sanırım anlamada sorun var . Yada hafızada
'' Biz yani seninle ben ikimiz. Daha açmamı ister misin anlaman için ? '' dedim
'' Sen hala cezayı ikimizin yapacağına mı inanıyorsun ? '' dedi alayla
'' Tabi ki ormanda tek ben kaybolmadım. '' dedi gülerek
Önce sağa sonra sola baktı. Yanıma yaklaştı kulağıma eğilerek
'' Bence korkmalısın küçük sıçan '' dedi
ve yanımdan yavaşça yürüyerek ayrıldı.
Evet şuan kalbimi fazlasıyla hissediyorum.
Omuzumda bir el kondu
'' Canım , iyi misin ? '' dedi biri
arkamı dönüp, yüzüne baktığımda eslem olduğunu anladım.
'' Geldiğini anlamadım kusura bakma '' dedim
'' Sorun değil . Sen iyi misin ? '' dedi endişeli bir sesle
Derin bir nefes aldım ve gülümseyerek
'' İyiyim eslem . Sorun yok '' dedim
'' Eee nasıl gidiyor ? Eğleniyor musun eslem ? '' dedim
'' Evet canım güzel gidiyor. Birlikte vakit geçiremiyoruz ama yarışlar yüzünden '' dedi
Haklıydı sürekli yarışlar yüzünden zaman geçiremedik .
'' Maalesef canım öyle oldu biraz ama şu son günün sonunda yine beraberiz '' dedi
'' Aynen . Neyse benim gitmem gerek canım görüşürüz '' dedi
Kocaman sarıldıktan sonra
'' Hoşça kal '' dedim
Saate baktığımda , öğlene az kalmıştı. Yemek haneye gitsem iyi olacak.
Yemek haneye doğru ilerlemeye başladım. Egemeni düşünüyordum çünkü ne demek istemişti anlamadım. Ne yapacaktı acaba ?
Etrafa bakınarak ilerlemeye çalışıyordum. Egemen gerçekten ortalıkta gözükmüyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON UMUT
ЧиклитEYLÜL DALKIRAN ; 18 yaşında genç bir kız. Beline kadar uzanan , altın rengi sarı saçları , Babasından aldığı , masmavi gözleri vardı. O normal bir kızdı. Ta ki 15 yaşında '' TESADÜFEN '' bir araba kazasında babasını kaybedinceye kadar. Her gün belin...