hello, hoş geldiniz. nasıl keyifler?
okumadan önce birtakım uyarılar yapayım.
bu hikaye için öyle uzun uzadıya kurgular yapmadım bu yüzden bizi nereye götürür bilemeyeceğim. bunun dışında kendisi için bir çeşit slowburn diyebiliriz diye düşünüyorum ilerleyiş olarak inş ama burnünü baştan verdiğimizi de düşünürsek böyle olmaya da bilir. deniyoruz bir şeyler bakalım karşımıza ne çıkaracak.⚠️ Bu bölüm detaylı cinsellik içerir.
⚠️ Bu bölüm cayır cayır yanan bir yoonmin içerir.
⚠️ Gerçekten ağzı kirli bir yoonmin içerir.
⚠️ Bazı kinkler? içerir gibi.
İyi okumalar, oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınız. Diğer bölüm görüşürüz.Kendi ağzıyla bir insan kendini ne kadar müşkül durumda bırakırsa ben de o kadar bırakmıştım kendimi. Yoongi hyungla bunlara bakmak istemiyordum, Yoongi hyungla ben bunların hepsini gerçekleştirmek istiyordum. O ise bunun peşini bırakacağa hiç benzemiyordu.
Gönülsüzce kalkıp yanına geçtiğimde telefonumu ona uzatmış, yüzümü görmesine olabildiğince engel olmaya çalışmıştım. Zaten ona yaklaşınca kokusu da başımı döndürmeye başlamıştı, bu utançla nasıl yaşayacaktım ben?
Yoongi hyung tam da korktuğum gibi bacaklarının arasına diz çöktüklerimden birini seçmişti. Dudaklarımın arasındaki boşluk onun için yeterli gelmiyormuş gibi görünüyordum. Uzun parmakları saçlarıma dolanmış, ellerim dizlerimin üstünde uysalca ona bakıyordum. Hemen altındaki karede ise geri çekilmiş ve dudaklarımdan onun penisine aramızda oluşan köprü dışında diğerinden çok da farklı görünmüyorduk. Bu kez dilim dudaklarımı yaladığımı belli etmek için ağzımın kenarında belirmişti.
"Bazı şeylerin gerçekçi durduğunu kabul ediyorum." diye mırıldandı beni daha çok utandırmak ister gibi, gözleri resmindeki penisindeydi. Birkaç ton daha arttı suratımdaki kızıllık.
Bir başka çizime geçti. Bunda da yatağın üzerinde oturmuş olan oydu. Ben onun kucağındaydım ve içime alırken zorlanıyor olmalıyım ki dudaklarım aralanmış, parmaklarım hyungunkilere kilitlenmişti. Bir dizini kırmıştı bana yardımcı olmak ister gibi, diğerini yana yatırmış, daha derinlerime onu alabilmemi sağlamıştı. İki elim de onda olduğundan fena halde erekte olmuş penisim aramızdaydı. Kendimi o halde hareket ederken hayal ettiğimde onun hyungun düz karnına değeceğini sanıyordum ve- Dudaklarımın arasından kaçacak iniltiyi parmaklarımla tutup ağzıma geri sıkıştırmıştım.
Birkaç çizim daha geçti ve bunlardan yalnızca bir tanesinde altta olan oydu. Onun buna dikkat etmeyeceğini ummuştum ama elbette Yoongi hyung beni şaşırtmamış, hiçbir şeyi kaçırmadığı gibi bunu da dikkatinden kaçırmamıştı. "Seni sikmem beni sikmenden daha çok hoşuna gider yani."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fanarts|yoonmin
FanfictionPark Jimin Twitter'da gezerken yoonmin fanartları ile tanıştığında onların bağımlısı olacağını düşünmemişti. Biricik hyungu Min Yoongi'nin de ona bu bağımlılığında yardımcı olacağını düşünmediği gibi. idol yoonmin 🌸 iki bin yirmi iki mayısı