Selamlar, nabersiniz?
Bu bölüm ve gelecek bölüm normal koşullarda geçtiğimiz bölümün bir parçasıydı ama wow yaz yaz bitmiyor bea. Umarım keyifle okursunuz efenim.
Bu bölüm +90 oy olduğunda yeni bölüm gelir efendim. Yorumlarınızı da görmek istiyorum, haberiniz olsun.
Öptüm hepinizi, iyi okumalar!
Jungkook ile aramızda öyle gizli saklı falan yoktu. İlk gençliğimizden beridir bir arada olmamız falandı belki de bunun sebebi, belki ikimizin de Busan'dan geliyor oluşuyla birbirimize memleketçilik yapıyorduk. Ya da yalnızca kafamız uyuşuyordu yani, bilemiyorum.Hayatında ne olup biterse gelip bana hiçbir filtreden geçirmeden anlatmaktan çekinmiyordu, bütün detaylarıyla. Hatırlıyorum da Taehyung ile ilk kez yattıklarında evimi basıp tepemde tepinip durmuştu zira kendisi bir süredir onu ayartmanın peşindeydi. Onu nasıl arzuladığını, hangi şekillerde onunla beraber olmak istediği gibi detaylara ne yazık ki fazlasıyla hakimdim. Zaten Taehyung da Jungkook da bir şeyleri gizlemenin peşinde değildi pek, her şeyi ortalıkta yaşıyorlardı. Ben öğrendikten birkaç saat sonra bütün grup öğrenmişti onların yattığını. Jungkook Taehyung'a kocaman bir şaplak atıp onu kucağına oturtmaktan çekinmemiş, sonra da Kim Taehyung'un o gün itibariyle sayesinde ne kadar güzel ışıldadığına dikkat etmelerini istemişti.
Eh, hal böyle olunca da benden de aynı berraklığı bekliyordu fakat ben öyle değildim. Bir filtreden geçirmeden, kendime özel detaylar ayırmadan ona her şeyimi anlatamıyordum. Sadece ona da değil, yeri geliyordu Yoongi hyunga bile bir şeyleri anlatırken bir sürü filtreden geçiriyor, üzerine düşünüp taşınıyor ve öyle anlatıyordum. Yapım böyleydi, bunun için ne kadar denersem deneyeyim bir şey yapamıyordum. Bilmiyorum, belki de sonrasında pişman olmaktan korkuyordum.
Bu yüzden ona Yoongi hyungla aramızda en son ne olup bittiğinden bahsetmemiştim. Jungkook'un ve dolayısıyla Taehyung'un en son bildiği Yoongi hyungu elde etmeye çalışacağımdı. Adaya gelene kadar da aramızın nasıl olduğuna dair ipuçları elde edip ne haltlar yediğimizi anlayabilecekleri bir şey olmamıştı. Hem Yoongi hyung da zaten bilmelerini istemezdi. Şans eseri Deokhwa hyungu öğrenene kadar kimse onun kimlerle yatıp kalktığını bilmiyordu. Bir de benim bu öğrendiğim şeyi Jungkook'la Taehyung'a söylediğimi duysa beni ne yapardı Tanrı bilir.
Ben de söylememiştim işte, bilmelerini istemezdi, benim de söylemek için büyük bir gayretim yoktu. Onlara biricik hyungumun hünerlerinden bahsetmek istemiyordum. Zaten ilk seferimizden sonra Yoongi hyungu onlarla üçlü yapmaya ikna etmek için gizli gizli yollar aradıklarının farkındaydım. Onlara hyungumu yedirecek değildim.
Yoongi hyungum bağımlılık yapıyordu ve o ikisiyle onu paylaşabileceğimi hiç mi hiç sanmıyordum. Ama bu, bu güne kadar sürmüştü. Kimsenin bize farklı bir gözle bakmayacağını bilmeme rağmen hiçbir şey çıtlatmadığım hyunglarım ve bu ikisi artık ne olup bittiğini anlamışlardı. Bizi duymuşlardı ve ben Yoongi hyungumu bunlardan nasıl sakınacağımı sahiden bilmiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fanarts|yoonmin
FanficPark Jimin Twitter'da gezerken yoonmin fanartları ile tanıştığında onların bağımlısı olacağını düşünmemişti. Biricik hyungu Min Yoongi'nin de ona bu bağımlılığında yardımcı olacağını düşünmediği gibi. idol yoonmin 🌸 iki bin yirmi iki mayısı