13

3.2K 300 198
                                    

Selamlar, nasılsınız? Nasıl gidiyor hayat?

Bu bölümü okuduğunuz tarihi ve saati alabilir miyim?

Neredeyse hiç yorum yapmıyorsunuz, neden? Ben sizlerin yorumlarını gördükçe motive oluyor, daha şevkle yazıyorum. Bu yüzden yorumlarızı eksik etmeyiniz lütfen.

Bunun dışında, fanarts benim düşündüğümden de uzun sürdü ama yakın zamanda sonuna geleceğimizin uyarısını vereyim. Geri sayımı yine beraber yaparız zaten.

Aranızda Yoongi'nin anlatımından da bölüm görmek isteyenler var mı? Hım?

Bu bölüm +95 oy ve şöyle güzelce bir yorum sayısına ulaştığında yeni bölüm gelir. Unutmayın, ne kadar memnun edilmiş, motive edilmiş bir yazar, o kadar çabuk gelen bölüm demektir.

Öptüm hepinizi çok.

İyi okumalar!

Bu bölümde detaylı cinsel sahneler bulunmakta. Rahatsızlık duyanlar atlayabilirler.

⚠️ Birtakım kirli konuşmalar

⚠️ Bir miktar dom!yoongi

⚠️ Seks oyuncağı kullanımı(?)

⚠️ Seks oyuncağı kullanımı(?)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



&&&

Park Jimin'in yaptığı herhangi bir şey, ufacık dahi olsa binlerce, milyonlarca kişi tarafından yakından takip edebiliyordu. Bu yüzden onun bir canlı yayın başlattığına dair bildirim aldığında herkes hemen yayına doluşmuş, Jimin'in bütün dünyaya beden olan gülümsemesi ve flörtöz bakışları ile karşılaşınca elbetteki kendilerinden geçmişlerdi. Tıpkı o binlerce kişi gibi Yoongi de ekranına bildirim düştüğü anda yayını başlatanlardan biriydi. Henüz birkaç dakika önce o gülümseyen dudakları kendi dudakları arasında, o nefis ten kendi ellerinde ve o arzuyla cayır cayır yanan bakışları kendi bakışlarında tutacak kadar şanslıydı yalnızca. Eh, bir de Jimin'le birazcık oynayacak kadar tabi.

Yayın Jimin'in ilk baştaki endişelerine rağmen oldukça başarılı gidiyordu. Yoongi Jimin'in içine biraz evvel kendi parmaklarıyla soktuğu vibratörü henüz yalnızca bir kez hızlandırmış, Jimin'in dudaklarını kemirdiğini görünce de buna biraz pişman olmuştu. Zira sohbete mesaj yazan hayranları, Jimin'in o ifadesini gördüğü anda çıldırmışlar, Yoongi de onların kendilerinden geçişlerini suratını ekşiterek izlemişti. Evet, yaptıkları eğlenceliydi eğlenceli olmasına fakat Jimin'in bu hallerinin ona, yalnızca ona ait olması fikri onu daha çok heyecanlandırıyordu.

fanarts|yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin