Pohled Sid:
Posuneme se dopředu o pár týdnů... Adam je poslední dobou úplně jako vyměněný, je odtažitý až úplně nepřátelský vůbec nevím co se stalo a když se ho zeptám tak on začne křičet že to nemám řešit nebo že se nic neděje... Teď je ráno a já jsem vstala a šla udělat snídani pro Adama a vyrazila do práce já si vzala jídlo s sebou... Když jsem došla do práce seděl tam na židli pan Hruška...
,, Dobré ráno"
Pozdravila jsem ho
,, Dobré, jak se má Adam?"
Zeptal se
,,Stále stejné"
Odpověděla jsem
,,Víte on... By nebyl rád kdybych vám to řekl ale on v prvním ročníku na vysoké přišel o rodiče... Teď ho ta úřednice nahání a chce aby podepsal nějaký papír aby uznal že její chyba to nebyla. Ale vše to měla na starosti a on jelikož má své zásady tak nechce nic podepisovat"
Když to řekl dost mě to zaskočilo
,,A-aha to jsem nevěděla..."
Řekla jsem on mi ještě něco povídal ale pak přišel Adam takže zase vše bylo nejlépe v tichosti. Adam si dělal svou práci a já zase tu svou... Když jsem měla z části hotovo šla jsem za holkama...
,,Tak co Adam?"
Zeptala se Eliška
,,Ale je to stále stejné, tak ráda bych chtěla aby byl zase v pohodě ale tohle je hrozný jak kolem sebe chodíme jakoby nic"
Řekla jsem a sedla jsem si na židli...
,,To chápu ale..."
,,Sid... Omlouvám se"
Skočil Elišce do řeči Adam který přišel s kytkou
,,Adame.."
,,Nic neříkej, teď mě poslouchej... Děda se přiznal že ti vše řekl a ano je to tak ona vyhrožuje že mi udělá ze života peklo"
Řekl a chytl mě za ruku
,,Adame ať už říkala cokoli neboj se zvládneme to"
Řekla jsem a on mě políbil a následně objal...Pohled Adama:
Poslední dobou jsem na Sid nepříjemný protože ta ženská co má na svědomí smrt mých rodičů my vyhrožuje... Vím že bych do toho Sid neměl zamotávat protože ona za nic nemůže ale to jsem prostě já... Když jsem se ráno probudil jen na stole byla snídaně tak jsem se oblékl, snídani si vzal na cestu do práce. Když jsem došel byla tam Sid a dědou který pak odešel a Sid něco málo po desáté odešla k žirafám. Já jsem dal pracoval...
,,Ahoj Adame já ji to ráno řekl"
Přišel deda který se přiznal..
,,Dědo, já nechtěl jsem ji tím zatěžovat ale asi by to měla vědět"
Řekl jsem a odešel jsem koupit kytku pak jsem šel za ní a vše dobře dopadlo byl jsem rád... Pak jsme šli společně na oběd a zbytek dne probíhal tak nějak jako každý jiný nijak zajímavé to nebylo. Jen večer jsme šli do baru kde jsme si dali večeři a skleničku vína, zase to bylo jako dřív... Prostě takový bezstarostný život tedy aspoň na chvíli... Sid se pak v baru bavila s nějakou paní pak říkala že to byla dříve její spolubydlící byla těhotná...
,,Co kdybychom si spolu taky pořídili miminko"
Zeptal jsem se po tom co si sedla zpět za mnou
,,Ty by jsi chtěl?"
Zeptala se překvapeně
,,No asi ne hned ale časem"
Odpověděl jsem
,,Tak jo"
Řekla a rozzářily se jí oči... Ještě chvíli jsme se bavili a pak vyrazili domů...
ČTEŠ
Jako na houpačce
FanfictionSidonie Anna Novotná pracuje v zoo u žiraf je tam jen týden, ale už vede válku se svým kolegou Adamem Hruškou. Jak mezi nimi tahle válka dopadne? To vše se dozvíme v této povídce