26. Část

315 12 0
                                    

Pohled Sid:
Dnes mám kontrolu a Adam jde se mnou, ráno jsem vstala brzy protože jsem nemohla spát a tak jsem se prošla pro snídani... Když jsem se vrátila pan Hruška už byl vzhůru...
,, Dobré ráno"
Pozdravila jsem ho
,, Dobré"
Pozdravil mě nazpět...
,, Přinesla jsem snídani tak si pojďte dát"
Řekla jsem
,,Děkuju"
Řekl a šel si sednout ke stolu, po chvíli vylezl i Adama...
,, Dobré ráno"
Pozdravil a mě dal pusu, pak si zasedl ke stolu a já se šla zatím obléct... Pak jsem si dala snídani a Adam se šel obléct...
,,Dědo až půjdeš tak jen zabouchni"
Řekl Adam když jsme odcházeli...
Přišli jsme do čekárny a sedli jsme si, chvíli jsme si povídali a pak jsme přišli na řadu...
,,Slečno Novotná, vaše miminko je ukázkové, vše je v pořádku"
Řekl doktor
,,Děkuju"
Řekla jsem
,,Nemáte za co"
Řekl... Pak ještě něco říkal a nakonec jsme vyrazili do zoo...

Pohled Adama:
Dnes máme kontrolu s mimi... Těším se na to až se narodí... Jen jsme říkali se síť že budeme muset více zabezpečit hady, už jen pro bezpečnost špunta a zároveň náš klid... Ráno jsem se probudil a Sid už vedle mě nebyla... Jen jsem slyšel hlasy z kuchyně, byla už v kuchyni s dědou... Já jsem si dal snídani s dědou a Sid se šla zatím obléct...
,,Dnes máte kontrolu?"
Zeptal se děda
,,Jojo máme"
Odpověděl jsem mu a on se usmál, chvíli jsme si ještě povídali a pak přišla Sid tak jsem se šel obléct a nakonec jsme vyrazili na tu kontrolu.... Potom jsme šli do zoo, kde jsem pracoval a jelikož se Sid nudila tak se šla projít po zoo, chtěl jsem aby někdo s ní šel kdyby se jí náhodou udělalo špatně ale ona řekla že to zvládne a tak jsem neměl na výběr musel jsem ji věřit...

Pohled Sid:
Procházela jsem se tak po zoo když v tom jsem uviděla nějaké dítě ve výběhu buvolů... Tak jsem šla volat Adamovi ten to ale nezvedal...
,,Holčičko pojď opatrně sem ale hlavně pomalu"
Řekla jsem
,,Já se ale bojím"
Řekla
,,Já vím ale hlavně opatrně a pomalu"
Řekla jsem, mezitím se kolem mě se začal dělat hlouček lidí...
,,Tak to zvládneš"
Řekla jsem jí
,, Bojím se"
Řekla
,,Jak se jmenuješ?"
Zeptala jsem se jí
,, Markéta"
Řekla
,,Máš krásné jméno Markétko, teď už to zvládneš jen pak kroků"
Řekla jsem a ona se pousmála
,, Až budeš tady podáš mi ruku a pomalu to přelezeš ano?"
Řekla jsem jí a ona přikývla.... Když už byla blíž tak jsem ji podala ruku a ona to přelezla
,, Děkuju"
Řekla a objala mě
,,Nemáš za co hlavně že jsi v pořádku"
Řekla jsem
,,A kde máš maminku?"
Zeptala jsem se
,,Nevím"
Řekla já ji tedy vzala za ruku a odvedla do infocentra...
,, Markétko kde jsi byla?"
Přiběhla za ní vystrašená žena
,,To je vaše dcera?"
Zeptala jsem se ona jen přikývla
,,Byla ve výběhu buvolů"
Řekla jsem jí
,,Měla by jste si dávat pozor na své dítě"
Řekla jsem a ona přikývla, začala vyndavat peněženku
,,Ne to ne.... Ale můžete přispět zoo tím že si adoptujete nějaké zvíře... Můžete se na to podívat tady s panem Hruškou"
Řekla jsem a on přišel
,,Jistě pojďte"
Řekl a oni odešli během chvíle se přiřítil do infocentra Adam
,,Jsi v pořádku?"
Zeptal se vyděšeně
,,Jsem"
Řekla jsem
,,Když jsem se to dozvěděl lekl jsem se"
Řekl
,, Neboj já do toho výběhu nelezla, Markétka vylezla sama jen za mé pomoci"
Řekla jsem a on mě objal
,,To je dobře"
Řekl a dal mi pusu...
,,Půjdeme na oběd?"
Zeptal se, já jsem jen přikývla a vyrazili jsme....

Pohled Adama:
Pracoval jsem a pak přiběhl Josef s tím že Sid byla u buvolů a vytahovala od tamtud dítě a že teď je v infocentru... Rychle jsem všeho nechal a běžel jsem za ní ona byla naštěstí v pořádku a pak jsme vyrazili na oběd když jsem se uklidnil...
,,Kde je ta naše hrdinka?"
Zeptala se Helena
,,Tady, a je to hrdinka"
Řekl jsem
,,Ale nejsem, to by udělal každý"
Řekla Sid
,,To těžko když všichni jen koukali a ani ti nijak nepomohli i když museli vidět že jsi těhotná takže jsi hrdinka"
Řekl jsem a ostatní jen souhlasili, při obědě jsme si povídali a pak jsme nakonec vyrazili do pavilonu.... Později mi pak zase pomohla s utíráním skla už ryb, krmili jsme krokodýly a nakonec jsme vyrazili domů po cestě jsme se stavili na jídlo a pak společně strávili zbytek večera...

Jako na houpačceKde žijí příběhy. Začni objevovat