18. Část

273 13 2
                                    

Pohled Adama:
Ráno jsem vstal Sid ještě spala tak jsem se rozhodl, že půjdu koupit snídani. Oblékl jsem se a vyrazil jsem zašel jsem do pekárny a pak šel zase zpět domů, Sid už nespala ale byla v koupelně... Vypadala že ji není dobře
,,Děje se něco, potřebuješ doktora?"
Zeptal jsem se
,,N-ne to bude jen viróza dám si snídani a půjdu normálně do práce"
Řekla a šla si opláchnout obličej studenou vodou...
Já mezitím jsem ji uvařil čaj na zklidnění žaludku ona mezitím přišla už vypadala o něco líp... Když jsme začali snídat Sid snědla první sousto a běžela na záchod zvracet...
,,Zůstaneš doma, takhle nikam nepůjdeš"
Řekl jsem jí
,,Ne Adame já musím nic to není"
Řekla
,,Ne zůstaneš doma zavolej si nějaké kamarádky ale buď doma bude to lepší jsi teď oslabená"
Řekla jsem a to bylo moje poslední slovo protože Sid vylezla z koupelny a vypadala v tu chvíli opravdu příšerně...
,,Lehni si do postele, já se po cestě z práce stavím pro nějaké léky"
Řekl jsem a ona jen kývla já pak odešel do práce. V práci jsem šel za ředitelkou a oznámil ji že Sid dnes nedorazí... Když jsem tak pracoval přišla za mnou Eliška
,,Děje se něco?"
Zeptal jsem se
,,Kde je Sid?"
Zeptala se ustaraně
,,Je doma nebylo jí dobře"
Odpověděl jsem ji
,,Jestli chceš můžu se za ní kolem oběda stavit a donést ji oběd rovnou"
Řekla
,,Tak jo děkuju"
Řekl jsem a ona odešla a ja tedy mohl dál pracovat...

Pohled Sid:
Ráno jsem se probudila Adam už vedle mě nebyl asi si šel zaběhat pomyslela jsem si když v tom se mi udělalo špatně a bylo mi na zvracení rychle jsem běžela na záchod, zrovna přišel Adam a hned byl ustaraný... Já se však pokoušela mu vymluvit že budu doma a prostě půjdu když jsem ale do sebe nic nedostala že snídaně on odmítal cokoli slyšet  a tak jsem tedy šla si lehnout zpět do postele... Pustila jsem si film u kterého jsem usnula, když jsem se probudila někdo klepal na dveře šla jsem tedy otevřít...
,,Co tu děláš?"
Zeptala jsem se
,,Adamovi jsem se nabídla že ti donesu oběd a zároveň tě zkontroluji"
Odpověděla Eliška a já ji pustila dál
,,Jak ti je?"
Zeptala se
,,Ale jo je mi o něco lépe teď jsem se probudila"
Odpověděla jsem, ještě chvíli jsme si povídali a ona už musela jít já mezitím jsem si dala oběd sice to bylo náročné ale dostala jsem to do sebe... Po obědě jsem si šla zase lehnout a pustila jsem si nějaký film... Pak jsem koukala na filmy dokud nedorazil Adam..
,,Jsem doma"
Řekl když přišel a já šla tedy za ním
,,Jak ti je?"
Zeptal se
,,Ale jo je to lepší"
Řekla jsem a on mi dal pusu do vlasů
,,Tak to jsem rád že je ti lépe, jestli chceš, jen půjdu nakrmit hady a pak si dáme večeři a pak si pustíme film"
Navrhl a já nemohla než jen souhlasit...

Pohled Adama:
Když jsem šel kolem poledního na oběd přišla ještě Eliška s tím že jde tedy za Sid a já souhlasil pak jsem tedy šel do kantýny kde byly ostatní...
,,Kde je Sid?"
Zeptala se Stáňa
,,Nebylo jí dobře zůstala doma"
Řekl jsem
,,Tak ať je jí líp''
Řekla Helena já jen přikývl a nakonec jsme si ještě povídali... Po práci jsem zašel do lékárny pro něco na zklidnění žaludku... Ještě po cestě jsem se stavil pro večeři a nakonec jsem vyrazil domů kde byl ten můj marod... Když jsem dorazil domů vypadala o něco lépe jen jsem nakrmil hady a dali jsme si večeři. Nakonec jsme si pustili film ale Sid někde uprostřed filmu usnula a tak jsem to vypnul a šel jsem taky spát...

Jako na houpačceKde žijí příběhy. Začni objevovat