Pohled Sid:
Ráno jsem se probudila celkem brzy, Adam ještě asi spal a tak jsem se rozhodla že udělám snídani moc toho tu sice neměl ale ingredience na palačinky tu měl a tak jsem se pustila do práce mezitím co jsem pracovala někdo přišel a objal mě zezadu..
,, Dobré ráno"
Pozdravil mě rozespale
,, Dobré"
Pozdravila jsem ho
,,Snídaně už bude"
Řekla jsem a on si sedl ke stolu já mu během chvíle podala talíř s palačinkáma a oba jsme se do nich pustili pak Adam odešel se obléct a já se šla taky převléct..
,,Bude lepší když půjdeme každý sám za sebe aby to nebylo nápadný"
Řekl Adam a já jsem jen souhlasila... Takže on vyšel a za pár minut jsem vyšla i já a šla rovnou za ředitelkou...
,, Dobrý den paní ředitelko chtěla bych sem nastoupit zase zpět"
Řekla jsem po tom co jsem vstoupila
,,Jistě vaše bývalá pozice je stále volná takže s Adamem budete pracovat... Jinak Brázda ani Albert už tu nejsou"
Řekla a já jsem pocítila možnost k tomu zase začít od začátku
,,No nic půjdu vás ' představit' vašim kolegům"
Řekla a já jen přikývla....Pohled Adama:
Ráno jsem vstal a viděl jsem Sid jak dělá snídani takže to nebyl jen sen popravdě se mi ulevilo... Po snídani jsem se oblékl a vyrazil jsem po mně hned vyrazila i ona akorát že šla za ředitelkou a já šel do pavilonu kde děda dnes nebyl... Pak nás všechny svolala ředitelka do kantýny...
,,Tak tady máte vaší novou posilu, bude u plazů"
Řekla a vyšla tam Sid já jen seděl a dělal jakoby nic... Mezitím ostatní se k ní hrnuli a ona pak přišla a sedla si vedle mě
,, Nezlobíš se?"
Zeptala se
,,Na tebe? To ani nejde"
Odpověděl jsem a ona se usmála... Pak jsme šli pracovat...
,,Jestli nemáš kde být tak klidně pojď bydlet ke mně"
Řekl jsem a ona jen souhlasila...
Kolem poledne jsme šli na oběd a povídali si hodně jsme se nasmáli a cítil jsem se zase dobře... Pak jsme šli zase pracovat a krmit krokodýly... Nakonec jsme vyrazili do baru kde jsme slavili její návrat i s ostatními...Pohled Sid:
Když jsme s Adamem zase pracovali byl to ten nejlepší pocit co jsem za poslední půlrok zažila... U oběda jsme se nasmáli a nakonec jsme šli zase pracovat krmili jsme krokodýly pak čistili skla a nakonec šli s ostatními do baru kde jsme se bavili a smáli se měla jsem radost že se nezlobili a byly nadšení... Pozdě večer jsme šli s Adamem domů a já chtěla jít rovnou spát Adam si lehl vedle mě protože se tak motal že dál by už nedošel... Najednou se naše obličeje ocitli tak blízko... Adam tu vzdálenost přerušil tím že mě políbil, začali jsme se líbat jak to dopadlo všichni tušíme... Nakonec jsme oba usnuli v objetí...
ČTEŠ
Jako na houpačce
FanfictionSidonie Anna Novotná pracuje v zoo u žiraf je tam jen týden, ale už vede válku se svým kolegou Adamem Hruškou. Jak mezi nimi tahle válka dopadne? To vše se dozvíme v této povídce