19. Část

271 11 4
                                    

Pohled Sid:
Další ráno a já zase běžím na záchod, asi ta viróza stále přetrvává takže do práce nepůjdu jak mě uvidí Adam... On naštěstí stále spal. Já jsem šla tedy udělat snídani a pak se obléct, zkusím ho přemluvit popravdě se doma nebavím...
,, Dobré ráno, dnes nikam nejdeš vypadáš zase tak jako včera a já tě slyšel"
S těmito slovy přišel do kuchyně Adam
,,Ale já se tu nudím"
Řekla jsem
,,Tak zůstaneme doma spolu a uděláme si fajn den, zahrajeme si nějaké deskové hry a pustíme si nějaký film"
Řekl a já tedy přikývla... Dali jsme si společně tedy snídani pak jsem šla ale zase zvracet, když jsem se vrátila zpět Adam už připravoval hru člověče nezlob se...

Pohled Adama:
Byl jsem ještě v polospánku když jsem uslyšel jak Sid je zase v koupelně. Pak už se do postele nevracela... Já jsem tedy ji řekl rovnou že nikam nepůjde ona však byla už převlečená a tak jsme se dohodli že zůstanu doma i já chápu že jí to tu samotnou nebaví... Dali jsme si společnou snídani když ona pak zase běžela na záchod a já mezitím šel tedy připravit ty hry ona pak přišla a šli jsme hrát člověče nezlob se... Dost jsme se u toho nasmáli, popravdě takhle dlouho jsem se ještě nebavil... Bylo to takové odreagování, ale mě to bavilo... Kolem poledne přišel děda s obědem...
,,Ahoj dědo"
Pozdravil jsem ho
,,Ahoj tak jak se máte?"
Zeptal se děda
,,Ale jo dobře a Sid je taky o něco lépe"
Řekl jsem a on se usmál pak jsme si tedy všichni dali společně oběd a nakonec děda se mnou chtěl ještě něco probrat a tak Sid šla do ložnice
,,Zítra už tě budou v zoo potřebovat, dnes je tam Franta Kolman a moc to nezvládá"
Řekl
,,Já vím jen dnes mi ji bylo tak líto"
Řekl jsem a hned jak jsem to dořekl ona běžela na záchod
,,Nevím co jí je ale hrozně rád bych jí pomohl"
Řekl jsem
,,Já vím, no nic půjdu"
Řekl a tak jsme se rozloučili... Když odešel šel jsem za Sid do koupelny vypadala vyčerpaně...
,,Pojď udělám ti čaj tak si běž lehnout"
Řekl jsem a ona jen přikývla... Já jsem šel tedy uvařit čaj a pak když jsem přišel tak spala čaj jsem tedy postavil vedle ní na noční stolek a byl jsem celkem na dně chtěl bych ji pomoct ale nevím jak. Trápí se tím jsem si jistý... Po nějaké době lehl jsem si vedle ní a taky usnul...

Pohled Sid:
Probudila jsem se a Adam vedle mě spal. Na nočním stolku byl hrnek s čajem tak jsem se napila zase si zpět lehla a hladila Adama ve vlasech dokud se neprobudil...
,,Jak je?"
Zeptal se rozespale
,,Jo je to lepší"
Řekla jsem a pokusila se o úsměv
,,To je dobře"
Řekl a políbil mě... Pustili jsme si nakonec film... Pak už byla doba kdy Adam šel dělat večeři a já se chtěla zvednout... Strašně mě ale boleli záda to je asi z toho věčného ležení pomyslela jsem si a šla jsem za Adamem, sedla jsem si a Adam měl do 20 ti minut večeři hotovou, když jsme se najedli, já jsem si šla dát sprchu a pak Adam šel po mně... Mezitím co on byl ve sprše já jsem usnula...

Jako na houpačceKde žijí příběhy. Začni objevovat