25. Část

329 11 2
                                    

Pohled Sid:
Přesuneme se o nějaký ten čas do předu... Jsem už v šestém měsíci a mám už bříško každý den chodím s Adamem do zoo ale moc nepracuji on se bojí a já to chápu... Teď je ráno a já právě vstala z postele... Adam už asi půl hodiny je vzhůru, dělá snídani...
Když jsem došla do kuchyně on hned šel za mnou pohladil mi bříško a dal mi pusu...
,, Dobré ráno krásko, snídaně je hotová tak snad bude chutnat"
Řekl a šel si taky sednout ke stolu... Po snídani jsem se šla obléct... Snažím se nosit spíše volnější oblečení je to i pohodlnější... Pak se šel obléct i Adam a nakonec jsme vyrazili do práce... Když jsme došli, já jsem si šla sednout a Adam mi dal nějaké papíry které byly potřeba zkontrolovat, takže jsem se pustila do práce... Kolem desáté jsem vyrazila za holkama k žirafám...
,,Ahoj, tak jak se dneska máš?"
Zeptala se Eliška
,,Ale jo celkem dobrý, jen mě trošku bolí záda"
Řekla jsem
,,Neboj už za chvíli se narodí"
Řekla Eliška
,,No to ještě chvíli bude"
Řekla jsem... Ještě chvíli jsme si povídali a kolem poledne jsme vyrazili na oběd... Adam tam už na mě čekal....
,,Ahojky"
Pozdravil mě s úsměvem na tváři a políbil mě
,,Jak se prcek má"
Zeptal se
,,Ale jo celkem dobře... Jen mě bolí záda"
Odpověděla jsem
,,Kde je ten starý Adam co stále jen koukal po všech jak po cizích?"
Zeptal se pan Hruška který přišel
,,Dědo... Ten už dávno není... Zvykni si"
Řekl Adam
,, Zvyká se na to dobře"
Řekl a zasmál se... Všichni jsme se pak ještě bavili dokud jsme nešli s Adamem do pavilonu...

Pohled Adam:
Ano uběhl nějaký ten čas, to malé miluju čím dál tím víc... A těším se až se narodí... Jinak pohlaví už víme ale vy se nechte překvapit... Svatbu plánujeme až se to malé narodí, Sid to tak chce tak ji vyhovím... Chápu že nechce vypadat jako velryba v šatech, takže jo až se narodí bude svatba... Ráno jsem vstal brzy, Sid ještě spala tak jsem udělal snídani a mezitím i vstala Sid a společně jsme se nasnídali. Pak jsme se oblékli a nakonec vyrazili do práce, chvíli pracovala na papírech které jsem ji dal a pak šla k žirafám já mezitím pracoval dokud nepřišel Josef že s něčím potřebuje pomoct... Pak jsem šel v poledne na oběd kde byla i Sid... A po obědě jsme šli zase do pavilonu...
,,Jestli chceš pomůžu ti s utíráním skla u ryb"
Nabídla se
,,Zvládneš to?"
Zeptal jsem se
,,Ano zvládnu protože jsem jen těhotná a ne nemohoucí"
Řekla bylo vidět že ji to sezení moc nebaví..
,,Tak dobře"
Ustoupil jsem a ona se usmála
,, Děkuji"
Řekla a počkala na mě... Za nějakou dobu jsme šli a pomalu jsme pracovali  až do doby dokud jsme neměli hotovo. Pak jsme kolem šesté šli domů a Sid mi oznámila že půjde za tou Viky co s ní bydlela dřív já jsem s tím neměl problém, pozvu si dědu a podíváme se na nějaký film....

Pohled Sid:
Domluvila jsem se s Viky že se dnes potkáme. Ona měla radost a souhlasila... Celý den jsem jinak byla s Adamem a dokonce mi dovolil aspoň utírat skla u ryb... Pak jsme spolu šli domů já jsem se jen převlékla a vyrazila za Viky která na mě čekala v baru...
,,Kde máš děti?"
Zeptala jsem se
,,Všechny tři jsou s Petrem... Ale ty jsi...?
Zeptala se a úplně se jí rozzářily oči
,,Jo jsem těhotná... Adam ze začátku moc nadšený nebyl ale budeme se dokonce brát"
Řekla jsem
,, Ty jo ten se překonal... Když mluvíme o svatbě... Nechtěla by jsi mi jít za svědka za dva měsíce máme svatbu s Petrem"
Řekla
,,Jasně půjdu ráda a gratuluji"
Řekla jsem a ona poděkovala pak jsme si ještě chvíli povídali dokud už nebyl čas jít domů... Když jsem přišla Adam spal a pan Hruška spal na gauči... Potichu jsem odešla do koupelny kde jsem se osprchovala a pak jsem šla do ložnice za Adamem jen jsem mu dala pusu na čelo a lehla jsem si vedle něj a během chvilky jsem usnula...

Jako na houpačceKde žijí příběhy. Začni objevovat