Satır başı yorumlarınızı bekliyorum canlar....❤️❤️❤️❤️
Not:Nisa, Yunus Emre Parviz ve Ayşıl gelmiştir. Ve Ayşıl elenmiştir.
Ada
Barış'tan
Hepimiz deniz kenarında beklemeye başladık. Çünkü aramızda olmayan üç kişi geliyordu. Onları takım olarak özlemiştik.Tekne görüldüğünde ilk önce Aycan indi. İlk önce bana sarıldı. Bende ona sarıldım. Sonra Aycan kızlara sarılmaya başladığında bende Adem'e sarıldım.
Sarılma faslı bittikten sonra Atakan'ın yaptığı banka gittik. Sonra konuşmaya başladık.
Batuhan:Adem abi oynuycak mısın oyunlarda?
Adem:Artık sahaya geri döndüm Batu. Sizi yalnız bırakmıycam.
Elif:Süper ya.Aycan'dan
Sonunda adaya geri dönmüştük. Gerçekten adayı, takımımdaki arkadaşlarımı ve o yakışıklı öküzü özlemiştim. Ama öküz, beni özledi mi bilmiyom.Birazdan üç kişi olarak kaldığımız yerden devam edicektik. Tabi survivor Adem için daha yeni başlıyodu. Adem buraya gelmeden önce ameliyat olduğu için oyunlarda oynamıyodu. Ama şimdi oynuycaktı.
Biz yokken Barış'ta parkurlara geri dönmüş. Onun adına çok mutlu oldum. Çünkü oyun oynarken onu izlemeyi özlemiştim.
Biz yokken oynanan oyunların çoğunu kaybetmişiz. Mert sürgüne gitmiş. Ama şimdi aramızda. Yani takım tam. Biraz daha konuştuktan sonra çantalarımızı alıp tekneye doğru yürümeye başladık. Ben yine yakışıklı öküzün arkasından ilerliyodum.
Tekneye geldiğimizde herkes binmişti. Ben ve Barış en sonda olduğumuz için ilk önce kendisi bindi. Daha sonra bana elini uzattı.
Bende onun elini tutarak tekneye bindim. Sonra elini bıraktım. Ama tekne çok fazla sallanıyodu. Ve bende dengemi kaybedip tam düşücekken Barış beni son anda tutmuştu.
Barış'tan
Aycan tekneden tam düşücekken son anda elinden tuttum. Tutarkende bir anda bağırdım:AYCAN...
Dedim ve onu kendime çektim. İkimizde birbirimize boş boş bakarken Mert'in sesiyle ikimizde kendimize geldik:Bakışmayı kesip yerlerinize oturmayı düşünüyor musunuz?Aycan hiçbir şey söylemeden boş olan yere oturmuştu. Bende arkasından boş yere oturdum. Tekne hareket ettiğinde Aycan'la göz teması kurmamaya çalıştım.
Yarım saat sonra
Barış'tan devam
Oyun alanına gelmiştik. Yine oyunu Murat sunuyordu. Yine bir dokunulmazlık oyunuydu. Aynı zamanda ödül oyunuydu. Ödül çokokremdi. Murat, bize oyunu anlattı.Sonra kısa bir toplantıyla kim kimi seçicez diye konuştuk. Seçim onlardaydı. Seda, Aycan'ı seçmişti. Eşleşmeler tamamlandığında Aycan ve Seda parkurun başına doğru yürümeye başladılar.
Aycan'dan
İlk eşleşmeler tamamlanmıştı. Seda'yla parkurun başına geçtikten sonra Murat düdüğü çaldı. Ben elime çekici alıp kapıyı kırdım. Seda, benden önce kırıp atışlara varmıştır sanırım.Barış'tan
Aycan sona geldiğinde takımdaki herkes Aycan'a küplerde yardım ediyordu. Ama en çok Atakan'ın ve Adem'in sesi duyuluyordu.Atakan ve Adem küplerin nerde olduğunu söylerken Aycan çok ses olduğu için sanırım hiçbir şey anlamıyordu. Çünkü sürekli küp arıyordu.
Seda atışlara geçtikten sonra Aycan'da son küpleri bitirip atışlara geçtiğinde Atakan benche geçerek konuşmaya başladı:Bu kız çok saf ya
Dedi. Benimde buna sinirim bozulmuştu. Aycan'a saf demesi sinirimi bozmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Seviyorum (Kartal Ve Civciv)
RandomSurvivor 2020'de bişeyler yaşamış Aycan ve Barış'ı aynı yerde tekrar buluşturan Dominik... İkiside dışarda farklı hayatlarda olsada belki ikiside birbirlerini hala unutamamışlardır. İkiside birbirlerini hala deli gibi seviyorlardır. Eğer birbirlerin...