17. Bölüm

134 7 15
                                    

Satır başı yorumlarınızı bekliyorum canlar....❤️❤️❤️❤️

Aybar dere kenarı
Aycan'dan
Sevdiğim adamla dere kenarında oturuyoduk. Ben huzur bulduğum omzuna başımı koydum. O da bana bir eliyle sarılırken diğer eliylede elimi tutuyodu.

Bu belkide son birlikte oluşumuz olabilir. Çünkü Acun abi yarın konseyde takımları karıştırıcaktı. Belki bu benim sevdiğim adamla son günüm olabilirdi.

Aycan:Burdan hiç kalkmak istemiyom.
Barış:Karşı takıma birimiz geçersek bidaha başını omzuma koyamıycaksın ama.
Aycan:İnşallah biz geçmeyiz. Burdan hiç ayrılmak istemiyom. Senin yanından ayrılmak istemiyom.
Barış:Benden mi ayrılmak istemiyorsun yoksa Nisa'yla aynı takımda olmak istemediğin için mi?

Aycan:Hem senden ayrılmak istemiyom. Hemde Nisa'yla aynı takımda olmak istemiyom.
Barış:Bunun sebebi ne peki?
Aycan:Neyin?
Barış:Nisa'yla aynı takımda olmak istememenin sebebi?
Aycan:Oraya gidersem o kızı boğarım yada öldürürüm.

Barış:Öyle bişey yapmıycaksın Aycan.
Barış'ın bunu söylemesiyle ben omzundan ayrılarak konuşmaya başladım:Ya o sana iftira attı ya.

Barış:Aycan sakin bağırma.
Aycan:Ben, kendime bir söz verdim. Burdan gidene kadar ona sayı vermiycektim. Ama verdim. Bugünkü oyunda ona sayı verdim.

Barış:Ona sadece sen kaybetmedin ki. Merve'lerde kaybetti.
Aycan:Biliyom. Ama yinede ona oyun kaybetmem sinirimi bozdu.
Barış:O yüzden mi bağırdın?
Aycan:Evet. Barış, ben.. Ben söz verdim. Kendi kendime sana söz verdim. Ona hiçbir zaman sayı vermiycektim.

-Ona sayı vermiyerek senin acını hafifleticektim.
Barış:Benim canım acımıyor güzelim. Nisa ne söylerse söylesin yinede acımıycak. Benim canımı tek bişey acıtır. O da senin burdan gidişin.
Aycan:Eğer oraya gidersem olucağı bu Barış

Barış:Bebeğim karşı takıma ikimizden biri geçse bile asla ben seni rakip olarak görmiycem.
Aycan:Bende seni görmiycem. Ama eğer birimiz oraya geçerse birbirimizi sadece oyunlarda, anlat bakalımlarda görücez.

Barış:Kim demiş? 2020'de Berkan sayesinde buluşuyorduk. Şimdide Adem'ler sayesinde buluşuruz belki.

Aycan:İnşallah oraya ne ben nede sen gitmezsin
Barış:Oraya gitsende ben hep seni içten  destekliycem bebeğim
Aycan:Bende seni destekliycem sevgilim.

Barış:Seni çok seviyorum civcivim
Aycan:Seni çok seviyorum kartalım.
Birbirimize bunu söyledikten sonra Barış elini yüzüme yerleştirdi ve dudağıma yapıştı. Bende onun öpüşüne karşılık vermeye başladım. Belki buda son öpüşmemizdi.

Ayrıldıktan sonra Barış konuşmaya başladı:Gidelim mi artık yatmaya bebeğim?
Aycan:Olur.
Barış ayağına kalktı ve bana ellerini uzattı. Bende onun uzattığı elleri tutarak ayağa kalktım. Sonrada Barış dudağıma bir öpücük kondurarak konuşmaya başladı:İyi geceler bebeğim

Aycan:İyi geceler mavişim
Ben bunu söyledikten sonra sevdiğim adamın yanağına bir öpücük kondurup barakama gittim.

Sabah
Aycan'dan
Oyun alanına gelmiştik. Bugün takım olarak oynuycağımız son oyundu. Murat ödülü açıklamıştı. Ödül süperdi. Ve kazanmak istiyoduk. Murat bugünkü mücadelenin 10'da biticeğini söylemişti. Çok iyi olmuştu. Üst üste oynayıp çok fazla yorulmıycaktık.

Seni Seviyorum (Kartal Ve Civciv) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin