10. Bölüm

142 7 4
                                    

Survivor bitti. Ve kazanan Nisa oldu. Ama ben Nisa'nın kupayı hak ettiğini düşünmüyorum. En azından Adem kadar hak ettiğini düşünmüyorum. Herneyse çok uzatmadan kaldığım yerden devam ediyorum.

Hatırlatma
Barış'tan
Murat Ceylan:Aycan müthiş kurtardı topu.
Gerçektende de müthiş kurtarmıştı. Topa son anda ayağıyla değip uzaklaştırmıştı. Geri ayağa kalktığında Berna, Aycan'ın üstüne giderek topu kapmaya çalıştı.

Pamuk prenses, ona güzel bir çalım atıp kaleye doğru ilerlerken Hikmet topu almak için ayağını uzattığında Aycan ayağına takılıp yere düştü. Ama yerden kalkamamıştı ve acıyla bağırmaya başladı.
🦅🐥🦅🐥🦅🐥🦅🐥

Barış'tan devam
Benchten inip sahaya girdiğimde Serhat abi gelmişti. Kontrol ediyordu. Sol eline bişey olmuştu. Serhat abi sol elini kontrol ederken ben onun sağ elini tuttum.

O da acıdan elimi sıkarken Adem konuşmaya başladı:Aycan eline bakma. Bişey yok.
Adem bunu söyledikten sonra Aycan gözleri dolu bir şekilde bana baktığında Serhat abi konuşmaya başladı:Kırık olabilir. Hastaneye götürücez.
Dedi ve ben Aycan'ı yerden kaldırırken Gökhan'da arkasından kaldırdı.

Serhat abi, Aycan'ı ambulansa götürürken Gökhan, Seda abla, Berkan, Merve, Sema abla ve Adem'de geliyordu. Aycan'ı ambulansa bindirdikten sonra ben konuşmaya başladım:Korkma. Hiçbir şey yok.

Aycan ağlıyarak konuşmaya başladı:Kırık Barış.
Barış:Şşşş kırık değil. Korkma tamm mı? Geri dönüceksin.

Aycan:Canım acıyor
Barış:Biliyorum. Geri dönüceksin. Korkma tamm mı?
Aycan olumlu anlamda başını salladığında ben alnına bir öpücük kondurdum. Sonrada ambulanstan indim ve Aycan'ı hasteneye götürdüler.

🦅🐥

Barış'tan devam
Seremonide toplanmıştık. Murat konuşmaya başladı:Çok talihsiz bir kaza oldu. Doktorumuz Serhat Ömercikoğlunun söylediğine göre sol eli incinmiş. Ama yinede tedbir amaçlı Aycan'ı hastaneye götürdü. Konseyde Acun abi size gerekli bilgiyi vericektir.

-Şimdi arkadaşlar yeni eşlerle devam ediyoruz.
Bora ve Gizem, Seda ve Anıl sahaya inmişti.

🦅🐥

Barış'tan devam
Oyunu kazanmıştık. Murat birkaç bişey söyledikten sonra Adem'e dokunulmazlığı vermişti ve Adem aldığı dokunulmazlığı Aycan'a hediye etti.

🦅🐥

Ada
Barış'tan devam
Adaya dönmüştük. Ve benim aklım Aycan'da kalmıştı. O hali aklımdan gitmiyor. O acıyla bağırması, bana dolu gözleriyle bakması gözümün önünden gitmiyor. Bir an önce konseye gidip onun durumunu öğrenmek istiyorum.

🦅🐥

Konsey
Barış'tan devam
Sonunda konseye gelmiştik. Acun abi, bize yakın zamanda yeni yedek yarışmacıların geliceğini söyledi. Karşı takımdanda Atakan'ın devam edemiyceğini söyledi.

Batuhan:Abi peki Aycan?
Batu bunu söyledikten sonra ben bakışlarımı Acun abiye çevirdiğimde Acun abi konuşmaya başladı:Doktorumuz Serhat Ömercikoğlu elinin kırık olmasından şüpheleniyordu.

-Ama neyseki kırık değil. Sadece burkulma. Kemik yerinden bir burkulması olmuş. Kırık çıkık yok. Yarın sabah Aycan adaya gelicek. Oyunlarda da doktorumuz Serhat Ömercikoğlu oyna derse oynıycak. Şimdi gelelim gönüllülerin konseyine. Bir isim yazmak zorundasınız....

🦅🐥
Ada
Barış'tan
Ateş başında toplanıp konuşmaya başladık.
Sema:Neyseki kötü bişeyi yok Aycan'ın. Eli kırık falan olsaydı. Sıkıntı olurdu.
Batuhan:Kendi senende senin elinde incinmişti dimi Sema abla?

Sema:Benimki kırıktı. Hatta sonradan bir oyunu kaybettiğimde elimi benche vurmuştum.

Merve:Neyse ya. Şuan önemli olan Aycan'ın iyi olmasıydı.
Sema:Aynn.
Biraz daha konuştuktan sonra hepimiz barakalara yatmaya geçtik. Ama ben uyuyamıyordum. Çünkü aklım hala Aycan'da kalmıştı. Zar zor gözlerimi kapatıp uykuya dalmaya çalıştım.

Yorumlarınızı ve beğenilerinizi bekliyorum. Seviliyorsunuz canlar.....❤️❤️❤️❤️

Seni Seviyorum (Kartal Ve Civciv) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin