3. Bölüm

195 10 8
                                    

Multimedya:Barış ve Aycan'ın kavga ettiği oyun

Bu bölümden sonra Adem, Aycan ve Sema olmadığı zamanlara gidicez. Ama ben o kısımları fazla uzatmadan direk adaya dönüş yerini yazıcam😉

Satır başı yorumlarınızı bekliyorum canlar...❤️❤️❤️❤️

Sabah
Barış'tan
Dün oyun sonrası adaya geldiğimizde ben Aycan'ın tekneden inmesine yardım etmiştim. Ellerini omuzlarıma yerleştirdiğinde bende belinden kavrayarak yere indirdim. Sonrada gözlerimin içine bakarak bana teşekkür etti ve Batuhan'ın arkasına takıldı.

Bende onun arkasından ilerlerken içimden "seni çok özledim prenses" diye geçirdim. Ki gerçektende de çok özlemişim. Onun güzel yüzünü, güzel gözlerini ve güzel gülüşünü çok özlemişim.

Ama düşemem. Tekrardan ona düşemem. Tekrardan kalbimi ona açamam.

🦅🐥

Uyanmıştım. Ama yanımdaki güzellik hala uyuyordu. Onu uyurken görmeyi bile özlemişim. Onu izlerken kımıldamıştı. Bende hemen kalkıp takımın yanına gittim.

Aycan'dan
Barış sanırım beni izliyodu. Çünkü ben uyandığımda çekip gitmişti. Bende hemen kalkıp takımın yanına gittim. Biraz takımca konuştuktan sonra çantalarımızı alıp tekneye bindik.

Yarım saat sonra
Aycan'dan devam
Oyun alanına gelmiştik. Bu sefer oyunu Murat sunuyordu. İlk önce ben ve Evrim çıkmıştık. Atışlara hemen hemen aynı gelmiştik. Ve ben kazanmıştım. Kazandığımda hareketimi yapıp işaret parmağımdaki yüzüğü öpüp parmağımı kameraya tuttum.

Sonra arkamı dönüp bana gelen Batuhan'ın ellerine çaktım. Sonra yanındaki öküzün uzattığı tek ele çaktım. Yine gelip saçıma bir öpücük kondurmamıştı.

🐥🦅

2 saat sonra
Aycan'dan devam

Oyunu en iyilerde kazanmıştık. Ve ben yine Barış'a yakındım. Sevinirken elim onun omzundaydı. Yerimize geçtiğimizde Atakan ve Barış Furkan'ı denize atmaya çalışırken ben yanlışlıkla Barış'ı atmıştım. Furkan'la Barış denize düştüğünde Atakan "beni denize atanların hepsi kendini suda bulur" falan demişti.

Barış denizden çıktıktan sonra aramızda bir tartışma olmuştu. Bende sonra bir sinirle küfür edip denize atladım. (videoyu izleyin)

Kavgamız çok saçmaydı. Ama şundan eminim. Barış geçmişimizde takılı kalmıştı. Yaşadığımız şeylerde takılı kalmıştı.

Ada
Barış'tan
Adaya geldiğimizde tekne durmuştu. Batuhan ve Furkan kızların tekneden inmesine yardım etmişti. Ben en sonda olduğum için kızların inmesini beklemiştim. En son Aycan indiğinde bende arkasından indim.

Oyunu kazandıktan sonra Aycan'la bir tartışmamız olmuştu. Ve ben belkide ona istemeden de olsa kalbini kıracak bişeyler söylemiştim. En son söylediğim şeyleri duydu mu orasını bilmiyorum.

Bana yakın olabilmek için herşeyi yapıyordu. Bunun farkındaydım. Kendisinin oyun kazandığında eskiden olduğu gibi, karşı takıma geçmeden önce yaptığım şeyleri yapmamı bekliyordu.

Ama şuanlık bu istediği şeyler olmaz. Çünkü ben daha buna hazır değilim. Ona yeniden bağlanmaya, onu yeniden incitmeye hazır değilim. Evet doğru. Onu hala seviyorum. Ona hala ilk günkü gibi aşığım. Ama olmaz. En azından şimdilik olmaz.

Barış ve Aycan geçmişte ne yaşamış olabilir?

Seni Seviyorum (Kartal Ve Civciv) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin