29. Bölüm

113 7 6
                                    

Satır başı yorumlarınızı bekliyorum canlar....❤️❤️❤️❤️

Aycan'dan
Artık son düzlüğe gelmiştik. Benim karnım belirginleşmişti. Normalde 5 ay burda kalıcaktık. Ama Acun abi benden dolayı elemeyi hızlandırıp 4 ay burda kalıcaktık. Şuan Adem, ben, Batuhan ve Nisa kalmıştı.

Potalara girmiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Potalara girmiştim. Ama elenmedim. Tıpkı sevdiğim adam rakiplerini nasıl eliyosa bende rakiplerimi öyle elemiştim. Ogeday'la aynı potaya girmiştik. Nisa benim gidiceğimi düşünürken Ogeday'ın gitmesi onu üzmüştü. Arkasından ağlamıştı.

Adaya geldiğimizde beni suçlamaya başlamıştı.

Flashback (Aycan'dan) (kameralar çekiyordur)
Nisa:Ogeday senin yüzünden elendi.
Berkan:Kim yüzünden?
Nisa:Aycan Yanaç yüzünden.
Nisa yüzüme sinirli bir şekilde bakarak bunu söylediğinde ben konuşmaya başladım:Nisa saçmalama istersen. Ogeday benim yüzümden falan elenmedi.

Nisa:Senin yüzünden gitti burdan.
Aycan:Nisa, Ogeday gittiği için üzgünsün anladık. Ama beni suçlamaya hakkın yok.
Nisa:Doğru senin bir suçun yok Ogeday'ın gitmesiyle.
Aycan:Tamm. Diyelim ki Ogeday benim yüzümden gitti. Gerçi ben Ogeday'a bişey yapmadım. Ama madem sen öyle iddia ediyon.

-Peki ya Barış? Barış neden gitti? Kimin yüzünden gitti?
Nisa:Ne bileyim ben be?
Aycan:Senin yüzünden gitti. Sen ona saçma sapan, yalan yanlış şeyler söylediğin için gitti. Barış'ı sen bitirdin. Sen mahvettin Barış'ı.

Nisa:Benim, onun hakkında söylediğim hiçbir şey yalan değildi.
Aycan:Yalandı.
Nisa:Sen gözünle görmeden onun nasıl bir herif olduğunu anlamıycaksın dimi?
Aycan:Ben, Barış'ta asla senin ima ettiğin gibi bir yüz görmiycem Nisa
Flashson

Aramızdaki tartışma çok fazla büyümemişti. Nisa hemen barakaya gidip yatmıştı. Bizde biraz ateş başında muhabbet ettikten sonra barakalarımıza gidip yatmıştık.

Sözümde durmuştum. Bebeğimle birlikte çok güzel mücadele etmiştik ve Nisa'yı o parkurlara gömmüştük. Her kazandığım sayılarıda sevdiğim adama hediye etmiştim. Onu gerçekten çok fazla özlemiştim.

Birazdan bir oyuna gidicektik. Bu oynadığımız son oyundu. Bu oyundan sonra 4'ümüzde İstanbul'a gidicektik. Sevdiğim adama kavuşacaktım artık. Hasret bu oyundan sonra bitiyodu.

Biri omzuma dokunduğunda korkmuştum. Ama sonra bana dokunanın Adem olduğunu anladığımda korkum geçmişti. Yanıma oturduğunda konuşmaya başladım:Ödümü patlattın. Sen miydin?
Adem:Korkuttuysam özür dilerim.
Aycan:Sorun değil.
Adem:Napıyorsun burda tek başına?
Aycan:Hiç canım sıkıldı buraya geldim işte.

Seni Seviyorum (Kartal Ve Civciv) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin