16. Bölüm

125 6 0
                                    

Satır başı yorumlarınızı bekliyorum canlar....❤️❤️❤️❤️

Sabah
Aycan'dan
Uyanmıştım. Yattığım yerden kalkıp barakadan çıktım. Erkeklerin barakasına baktım. Biri yatıyodu. Benim gibi uykuyu seven biri varsa o da benim yakışıklı öküzümdür.

Sessizce yanına gidip kim olduğuna baktım. Yanılmamıştım. Sevdiğim adamdı. Arkası dönüktü. Onu seyrederken içimden onu öpmek gelmişti. Elimi omzuna yerleştirip yanağına bir öpücük kondurduğumda uyanmıştı. Arkasını döndü ve gülümseyerek konuşmaya başladı:Günaydın pamuk prenses.
Aycan:Günaydın yakışıklı maviş

Barış'tan
Barış:Sen beni hergün böyle uyandır ya.
Bunu söylememle Aycan gülümseyip başını öne eğmişti. Bende yattağım yerden doğrulup işaret parmağımla çenesini kaldırıp bana bakmasını sağlıyarak konuşmaya başladım:Utanma hemen.
Dedim ve dudağına bir öpücük kondurdum. Aycan utangaç bir şekilde konuşmaya başladı:Yapma. Biri görücek.

Barış:Gelirler şimdi. Git hadi
Aycan:Onların yanına gidelim mi?
Barış:Olur.
Aycan ayağa kalktığında bende arkasından kalktım. Sonrada birlikte banka gittik.

Geldiğimizde herkes ordaydı. Bizde boş yerlere oturup biraz konuştuk ve barakalara gidip çantalarımızı alıp bizi bekliyen otobüse bindik. Bu sefer Aycan, Merve'yle benim aramda kalmıştı.

🦅🐥

Aycan'dan
Oyun alanına gelmiştik. Ve Nisa'da burdaydı. Murat, Nisa'ya yokluğun nasıl gittiğini sordu. Nisa anlatmaya başladığında Barış hiç onlara bakmıyodu. Murat arkamızı dönmemizi söylemişti. Üçe kadar sayıp dönün dediğinde hepimiz dönmüştük. Karşımızda yatak vardı....

🐥🦅

Aycan'dan devam
Eşleşmeler tamamlandığında Sema abla Nisa'yla parkurun başına gitmişti. Nisa ve Sema abla aynı anda atışlara gelmişlerdi. Ama Sema abla, Nisa'ya yenilmişti.

Şimdi sıra Nagihan abla ve Seda abladaydı. Onlarda atışlara geldiğinde Seda abla solak olduğu için frizbiyi bize isabet ettiriyodu. Bir tanesi hiç beklemediğimiz bir anda Barış'a denk gelmişti. Barış arkasındaki şeye takıldı. Ama düşmemişti.

Merve, Barış'ın takıldığı şeyi geri yerine koyduğunda ben Barış'ın yanına geçtim. Atakan konuşmaya başladı:Nagihan yok onda
Atakan bunu söyledikten sonra Seda abla bize bir tane daha getirmişti. Daha doğrusu bana getiriyodu yakışıklı öküzüm beni korumaya almasaydı.

Murat Ceylan:Barış'tan güzel bir refleks geldi takım arkadaşına karşı. Nagihan kazandı.

🦅🐥

Barış'tan
Durum 7-3'tü. Biz öndeydik. Şimdi sırada pamuk prensesim vardı. Merve bağırarak konuşmaya başladı:HAYDİ AYCAAAAN

Murat Ceylan:Dominik'te durum 7-3, ünlüler 7, gönüllüler 3 ve şimdi kadınların oyununda ya günün son mücadelesi yada devam mücadelesi. Aycan kazanırsa ünlüler kadınlar turunu kazanıcak. Nisa'nın kazanmaktan başka bir şansı yok.

Barış:HADİ YAVRUM. SENDE BU
Murat Ceylan:Aycan Yanaç Nisa Bölükbaşı'na karşı. Hazır (düdüğü çalar)

-Mücadele başladı. Aycan platforma önce çıktı. Ortak engelden de önce geçti. Nisa hemen arkasından girdi. Aycan dengeden kötü düştü.
Barış:YÜRÜME. YÜZ

Seni Seviyorum (Kartal Ve Civciv) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin