Satır başı yorumlarınızı bekliyorum canlar...❤️❤️❤️❤️
Aycan'dan
Adaya geldikten sonra ben, Barış'ın ismini söylediğime pişman olmuştum. Nedenini bilmiyorum. Ama sebebi ona kızgın olduğum için değildi.Doğru. Ben, Barış'a kırgındım. Kızgın değil, kırgındım. Barışla hikayemiz tam burda başlamıştı. Aşkımız tam burda başlamıştı. Karşı takıma geçtiğinde bile aramızda bişeyler vardı. Ama sonra bir kavgayla herşey bitmişti. Benden uzaklaşmıştı.
Berkan, karşı takıma geçmeden önce bir iletişim oyunu oynamıştık ve kazanmıştık. İletişim alanına geldikten sonra sıra bana gelmişti. Ve Asena'dan, en yakınım, ailem gibi gördüğüm kızdan bişey öğrendim.
Öğrendiğim şey ise yıkılmama sebep oldu. Öğrendiğim şey performansımı etkiledi. Berkan'da karşı takıma geçtiğinde kendimi biraz yalnız hissettim. Çünkü o zamanlar Barış ve Berkan çok iyi anlaşıyolardı. Aralarından su sızmıyodu.
Berkan, Barış'la benim aramdaki ilişkiyi bilen tek kişiydi. Ben ve Barış kameralardan uzak, oyun aralarında Berkan sayesinde görüşüyoduk.
O zamanlar Barış'ta bişey yoktu. Nolduysa Parviz gittikten sonra oldu. Berkan sayesinde Barış'la ormanda buluştuğumuzda biranda kavga etmiştik.
Bu kavganın sonucuda ayrılmamızla bitmişti. Sebebide benim iletişimde öğrendiğim konuydu. Yani Zeyd'ti. Ama Barış kim olduğunu bilmiyodu.
Flashback (2020)
Barış:Bana ne zaman söyliycektin?
Aycan:Neyi sevgilim?
Barış:Bana sevgilim deme.
Aycan:Nasıl deme? Sen, benim sevgilim değil misin?
Barış:Onu bana sen söyliyceksin Aycan Yanaç? Ben sevgilin miyim senin?Aycan:Barış gerçekten ne diyon hiç bişey anlamadım. Ben, sana neyi ne zaman söyliycektim?
Barış:Onu hala sevdiğini?
Aycan:Kimi?
Barış:Aşkını, Aycan Yanaç. Zeyd'i
Aycan:Sen ne diyon ya? Artık benim onunla bir alakam kalmadı. Ben, onu sevmiyom artıkBarış:Öyle mi Aycan Yanaç?
Aycan:Evet öyle
Barış:Aycan, bana doğruyu söyle. Hala onu seviyor musun?
Aycan:Barış saçmalama istersen
Barış:Ben mi saçmalıyorum? Asıl saçmalayan sensin. Beni kandıran, beni sevdiğini söyleyen ama sevgilisinide unutamayan sensinAycan:Barış saçmalamayı kes artık.
Barış hafif sırıtarak:Ne yani yalan mı? Sevmiyor musun onu?
Aycan:Hayır. Sevmiyom
Barış:O zaman neden hala kendini düzeltemedin? Niye performans gösteremiyorsun? Niye performansın önceki gibi değil?
Aycan:Bilmiyom. Ama performansımın artık Zeyd'le bir ilgisi yok.Barış:Ha önceden vardı. Benle birlikteyken ona aşıktın hala öyle mi? O yüzden arkadaşından, seni aldattığını öğrenince kötüleştin
Aycan:Barış tamm yeter artık
Barış:Cevap veremiyorsun. Çünkü benle birlikteyken ona hala aşıktın
Aycan:DEĞİLDİM-Önceden, buraya gelmeden önce aşıktım. Ama sen, bana yaklaştığında, her oyun kazandığımda yanıma gelip bana sarıldığında saçıma öpücük kondurduğunda sana karşı içimde...
Barış elini kaldırarak Aycan'ın susmasını sağlar. Sonrada konuşmaya başlar:Tamm sus. Yalanlarını dinlemek istemiyorum.
Aycan:Ne yalanı ya? Yalan falan söylemiyom ben
Barış:AYCAN TAMM YETER
Aycan:BAĞIRMA BANA
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Seviyorum (Kartal Ve Civciv)
RandomSurvivor 2020'de bişeyler yaşamış Aycan ve Barış'ı aynı yerde tekrar buluşturan Dominik... İkiside dışarda farklı hayatlarda olsada belki ikiside birbirlerini hala unutamamışlardır. İkiside birbirlerini hala deli gibi seviyorlardır. Eğer birbirlerin...