Final

165 7 8
                                    

Satır başı yorumlarınızı bekliyorum canlar....❤️❤️❤️❤️

Aycan'dan
İstanbul'a gelmiştik. Batuhan ve Adem önce kendileri tekneden inmişti. Sonra Adem benim elimi tutarak inmeme yardımcı oldu. Batu'da, Nisa'ya yardımcı olmuştu. Yine galataportta olucaktı. Sahneye doğru 4'ümüzde yürürken gözlerim sevdiğim adamı aramıştı. Nerdeyse bütün yarışmacılar vardı. Ama sevdiğim adam yoktu.

Sağdan ilk koltuğa ben oturmuştum. Yanına Adem, onun yanına Nisa, Batuhan'da Nisa'nın yanına oturmuştu. Ailelerimizle konuştuğumuz videoyu. bize izlemiştik

🦅🐥

Acun abi buraya veda edeni açıklamıştı. Giden Batuhan ve Adem olmuştu. Birkaç bişey söyledikten sonra ikimize sarılmışlardı. Sonra Acun abi bugünü bitirmişti. Bizde bizi bekliyen arabaya binip otele gittik.

🐥🦅

Barış'tan
Dün gece İstanbul çeyrek finaline gidememiştim. Umarım Aycan o koltuktan şampiyon olarak kalkar. Kalbim ve oylarım ona olucak. Tabi bide Adem'e olucak.

Bu gece şampiyon açıklanacaktı. Kapıda Merve'yle karşılaştığımda birbirimize sarıldık. Sonrada içeriye girdik.

Aycan'dan
Çekim başladığında biz sahneye doğru yürürken gözlerim yine sevdiğim adamı aramıştı. Nisa'yla oturmuştuk. Sevdiğim adamla sonunda göz göze geldiğimizde ben ona gülümsedim. Her zamanki gibi yine çok yakışıklı olmuştu.

Acun abi bize survivorda yaşadığımız şeyi izlemişti.

(01:35 - 04:54 dakikasına kadar izleyin)

Bittiğinde gülmeye başladık. Acun abi konuşmaya başladı:Nisa'yla konuşmak istiyorum. Tamm kendini sakatlamaya meraklısında kafa atmak nedir ya?
Nisa:Ya napıyım? Oyunu iki kere üst üste hem Aycan'a hem Sema ablaya kaybedince sinirlendim, ellerimde doluydu bir kafa atayım dedim.

Acun Ilıcalı:İyi yaptın. Adem'in o çeşme olayına gelicem ama önce bir Evrim'le konuşmak istiyorum. Evrim bir insanın yaptığıyla söylediği tutar ya

-Orda ne güzel külliyen zarar, ustalar çalışıcak falan diyorsun. Ama kendin zarar veriyorsun.
Evrim gülerek konuşmaya başladı:Adem, senden çok özür dilerim. Bütün all star olarak külliyen zararız.
Acun Ilıcalı:Batuhan, seninde bu sene oyun kaybettiğinde neler yapabileceğini gördük.
Batuhan:Kendi senemde bile oyun kaybettiğimde bu kadar çok sinirlenmemiştim. Ama Evrim'in söylediğine katılıyorum. Bütün all star olarak külliyen zararız

Acun Ilıcalı:Barış, sende bu senede sinirli halini göstermiş oldun.
Acun abi bunu söyledikten sonra ben sevdiğim adama bakarak gülümsediğimde konuşmaya başladı:O sandalye kırdığım oyun futboldu. Adem'e ve Merve'ye sinirlenmiştim. Merve'yle çıkmıştım. Oyunu kaybettiğimizde Merve gol atamadığını söylediğinde bende çalım atamadığımı söyledim.

-Sonra (işaret parmağıyla burnunu kaşıyarak) eeee bende ne Merve'yle Adem'in nede takımın kalbini kırmak istemediğim için sandalyeyi fırlatarak kırdım.
Sevdiğim adam bunu söyledikten sonra gülümsedi. Bende gülümsedim.
Acun Ilıcalı:Adem, onu oraya nasıl soktun?
Adem:Hiçbir fikrim yok abi. Oyunu kaybettim. Öyle bir sinirle attım. Saplanıcağını bile düşünmedim.

Seni Seviyorum (Kartal Ve Civciv) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin