Zaman geçirdim. Konsey öncesinde aybarın konuşması var. Orda mutlaka satır başı yorumlarınızı bekliyorum canlar....❤️❤️❤️❤️
Aycan'dan
Elenen Gökhan olmuştu. Gökhan'ın gitmesine en çok Merve üzülmüştü. Çünkü Merve ve Gökhan arasında kopmayan güçlü bir dostluk bağı vardı. 2 dokunulmazlık oynamıştık. Ve ikisinide kaybetmiştik. İlk oraya giden Ayşe olmuştu. İkincide bu akşam belli olucaktı.Nisa yine her zamanki gibi sevdiğim adama laf sokmaya devam ediyodu. Nerdeyse çıktığı bütün oyunlarda konuşmasıyla sevdiği adamı oyundan koparıyodu. Bugün hem ikinci adayı hemde Acun abi bizden birini karşı takıma geçirecekti. Umarım giden ben olmam.
Ben yine sevdiğim adamı dere kenarında bulmuştum. Yanına gidip arkasından sarılarak konuşmaya başladım:Sen niye hep burdasın bakalım yakışıklı prens?
Barış:Öylesine
Barış bunu söyledikten sonra ben yanına oturarak konuşmaya başladım:Bişey mi oldu?
Barış (biraz bağırarak):Aycan, bana sürekli bişey mi oldu diye sorup durma.-Çünkü cevabım değişmiycek.
Aycan:Nisa'dan dolayı dimi?
Barış:Boşver. Hadi kalk gidelim. Konsey var
Dedi ve ayağa kalktı. Tam gidicekken elinden tutup durdurdum ve elini bırakmadan ayağa kalktım. Sonrada konuşmaya başladım:Barış artık beni geçiştirmekten vazgeç.Barış:Seni geçiştirdiğim falan yok.
Aycan:Bu yaptığın ne o zaman?
Barış:Aycan lütfen. Lütfen üstüme gelme.
Barış bunu söyledikten sonra boşta olan eliyle bileğimi tutarak elimi çekip bıraktı ve yüzüme bakmadan tam gidicekken ona bakmadan konuşmaya başladım:Gelirsem nolur? (Barış'a bakarak) Üstüne gelirsem nolur? Söyle-Daha önce yaptığın gibi kırıp döker misin beni?
Bunu söylememle Barış bana bakmadan konuşmaya başladı:Bunu bir kere yaptım. Bidaha yapmam.
Yanına gittim ve elini tutarak konuşmaya başladım:Barış bak bana.Barış bakmamıştı. Onu kendime çevirerek bana bakmasını sağladığımda gözleri doluydu. O gülünce parlıyan masmavi gözleri solmuştu. Ona sımsıkı sarıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Seviyorum (Kartal Ve Civciv)
RandomSurvivor 2020'de bişeyler yaşamış Aycan ve Barış'ı aynı yerde tekrar buluşturan Dominik... İkiside dışarda farklı hayatlarda olsada belki ikiside birbirlerini hala unutamamışlardır. İkiside birbirlerini hala deli gibi seviyorlardır. Eğer birbirlerin...