Satır başı yorumlarınızı bekliyorum canlar...❤️❤️❤️❤️
Aybar dere kenarı
Aycan'dan
Sevdiğim adamla dere kenarında yatıyoduk. Başım onun omzundaydı. Üstümde de onun kapüşonu vardı. Onda da bir sweatshirt vardı.Mutluydum. Burda, onun yanında kaldığım için mutluydum. Acun abi takıl değiştiricek isimleri sayarken bir an benim adımı söyliycek sandım. Ama neyseki söylemedi. Onlara Nagihan abla, Atakan ve Parviz gitmişti. Bize Gökhan, Anıl, Ayşe ve Sude gelmişti.
Aycan:Çok mutluyum. Burda kaldığım için, senin yanında kaldığım için çok mutluyum.
Barış:Bende çok mutluyum bebeğim.
Aycan:Nisa'yla asıl kapışmam şimdi başlıyor.
Barış:Bebeğim, ona karşı illa kaybediceksinAycan:Kaybetmiycem Barış. Sana iftira atmanın bedelini sayı kaybederek ödüycek. Belki Merve, Sema abla, Sude ve Ayşe'den sayı alabilir ama benden alamıycak.
-Almasına izin vermiycem.
Barış:Sen benim koruyucu meleğim mi oldun yoksa pamuk prenses?
Aycan:Bilmem oldum mu?Barış:Oldun galiba.
Aycan:İyi o zaman bu koruyucu melek, seni Nisa'nın söylemlerine karşı koruycak.
Barış:Korusun bakalımYarın yine bir oyun olduğu için ikimizde yatmak için barakaya gitmiştik. Ama öncesinde birbirimize iyi geceler öpücüğü vererek birbirimize iyi geceler demiştik.
🦅🐥
Sabah
Aycan'dan devam
Uyanmıştım. Yine ne benim barakamda nede erkeklerin barakasında kimse yoktu. Erkeklerin barakasında sadece sevdiğim adam vardı.Sessizce yanına gidip kim olduğuna baktım. Yine yanılmamıştım. Sevdiğim adamdı. Arkası dönüktü. Ellerimle saçlarını okşuyarak yanağına bir öpücük kondurduğumda uyanmıştı. Ona gülümseyerek konuşmaya başladım:Kalk bakalım yakışıklı sevgilim
Barış:Gel bakalım sen buraya.
Bunu söyledikten sonra elimden tutup beni kendine çekti.Ben onun üstüne düştüğümde Barış, beni barakayla arasına aldığında ben konuşmaya başladım:Napıyon? Biri görücek?
Barış:Ada sessiz. Kimse yok.Barış'tan
Aycan:Atakan, Parviz ve Nagihan abla olmayabilir. Ama Adem, Merve, Sema abla ve Batu..
Sözünü tamamlamadan dudağına bir öpücük kondurarak konuşmaya başladım:Çok konuşuyorsun prenses.
Dedim ve yine dudağına bir öpücük kondurucakken biri uzaktan konuşmaya başladı:Ohaaa.Aycan beni hemen ittiğinde ben kim olduğuna baktığımda Adem, Batu ve Merve'ydi.
Barış:Siz miydiniz ya?
Adem:Sabah şerifleriniz hayırlı olsun kardeşim. Uyanmışın. Hemde çok güzel uyanmışınBarış:Adem..
Merve:Ay çok özür dileriz. Valla az önceki pozisyonda sizi görmek istemezdim.
Barış:MerveeeBatuhan:Benden sır çıkmaz. Kimseye hiçbir şey söylemem merak etmeyin.
Barış:Allah razı olsun Batu.
Aycan:Şey Atakan'lar gitti mi?
Adem:Gitmediler. Dere kenarındalar. Gelirler şimdi.Aycan:Eeee tamm o zaman ben kalkayım burdan. Hem çantamdan bişey almam gerekiyodu zaten
Dedi ve kalkıp kendi barakasına gitti. Konuşmaya başladım:Ulan utandırdınız lan kızı.Adem:Yani az önce gördüğümüz sahnede ben bile utanırdım kardeşim
Barış:Adem bas git.Aycan'dan
Barış beni altına alıp tam öpücekken biri uzaktan "ohaaa" dediğinde ben hemen Barış'ı ittim ve doğrulup seslenen kişiye baktığımda Adem, Batu ve Merve'ydi. Çok utanmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Seviyorum (Kartal Ve Civciv)
RandomSurvivor 2020'de bişeyler yaşamış Aycan ve Barış'ı aynı yerde tekrar buluşturan Dominik... İkiside dışarda farklı hayatlarda olsada belki ikiside birbirlerini hala unutamamışlardır. İkiside birbirlerini hala deli gibi seviyorlardır. Eğer birbirlerin...