Satır başı yorumlarınızı bekliyorum canlar....❤️❤️❤️❤️
Barış'tan
Adaya gelmiştik. Ben ve Aycan biraz Adem'lerin yanında oturduktan sonra ben dere kenarına gittim. Aycan çantasından bişey alıp yanıma geleceğini söyledi...Geldiğinde konuşmaya başladım:Söyle bakalım barbi? Ne vericeksin bana?
Aycan hiçbir şey söylemeden elimi tuttu ve sağ bileğime oklu bir bileklik taktı. Benden de kendisine kalpli sonsuzluk işareti olan bir bilekliği takmamı istemişti.Bende onunkini taktığımda Aycan konuşmaya başladı:Bu bileklikleri hiç çıkarmıycaz. Bu bileklikler bizim aşkımızın temsili olucak.
Barış:Tamm. Ama Ayrıldığımızda birbirimize vermek yok. Ayrılsakta bu bileklikleri saklıycaz. Söz mü?
Aycan:Söz.-Bide bu var. Kapüşonunun cebine bak.
Dediğini yapmıştım. Kapüşonumun ceplerine baktığımda sağ cebimde bir paket vardı. Paketi elime alıp baktığımda hediye paketiydi. Konuşmaya başladım:Bu ne?Aycan:Önceden vermek isteyipte veremediğim doğum günü hediyen. Geçmiş doğum günün kutlu olsun sevgilim
Barış:Gel buraya.
Dedim ve ona sarılıp saçına bir öpücük kondurdum. Sonrada konuşmaya başladım:Teşekkür ederim bebeğim.
Biraz birbirimize sarıldıktan sonra ayrıldık ve Aycan konuşmaya başladı:Açmıycak mısın?
Barış:Açayım.Ben paketi açtığımda bir kolye vardı. Aycan konuşmaya başladı:Aslında daha güzel bir kolye almayı düşünmüştüm. Böyle senin beni yanında hissettiricek bir kolye almayı düşündüm ama bulamadım.
Barış:Buda güzel bebeğim. Teşekkür ederim.
Aycan:Beğendin mi?
Ben olumlu anlamda başımı salladım. Aycan kolyeyi elimden alıp boynuma taktı.Aycan:Bunu hiç çıkarmıycaksın söz ver bana?
Barış:Söz. Ama birgün elenip gidersem sana vericem.
Aycan:Elenmiyceksin.
Aycan bunu söyledikten sonra ona sarıldım ve saçına bir öpücük kondurdum. Özür dilerim bebeğim. Ama artık Nisa'nın söylemlerinden sıkıldım. Nisa'nın seninle uğraşmasından, beni senden soğutmaya çalışmasından sıkıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Seviyorum (Kartal Ve Civciv)
RastgeleSurvivor 2020'de bişeyler yaşamış Aycan ve Barış'ı aynı yerde tekrar buluşturan Dominik... İkiside dışarda farklı hayatlarda olsada belki ikiside birbirlerini hala unutamamışlardır. İkiside birbirlerini hala deli gibi seviyorlardır. Eğer birbirlerin...