Kaldığım yerden biraz yazıcam. Sonra biraz zaman geçiricem😉 Satır başı yorumlarınızı bekliyorum canlar....❤️❤️❤️❤️
Oyun alanı
Barış'tan
Oyun alanına gelmiştik. Oyun hem dokunulmazlık hemde iletişimdi. Aycan seremonide yoktu. Doktor kontrolündeydi. Murat onun hakkında konuşmaya başladı:Arkadaşlar, Aycan bugün aramızda yok. Aycan bildiğiniz üzere bir futbolcu. Ve buraya gelmeden önce alg futbol takımında oynadığında dizinden sakatlanmıştı.-Basketbol challengesinden önce oynanan oyunda küçük bir sakatlık geçirdiği için şuan Aycan, doktorumuz Serhat Ömercikoğlu'nun kontrolü altında hastanede.
-Durumu iyi. Hasteneye gitmesinin sebebi bir film çektirmek için gitti. Akşam Acun abi size gerekli bilgiyi vericek.
Murat bunu söyledikten sonra ben endişelenmeye başlamıştım. Neden bilmiyorum ama sanki Aycan bırakmak zorunda kalıcakmış gibime geliyor. Ama umarım yanılıyorumdur. Umarım beni bırakmazsın prenses.
🐥🦅
🦅🐥
Konsey
Barış'tan
Konseye gelmiştik. Acun abi konuşmaya başladı:Dominik'te yeni bir eleme konseyine hoşgeldiniz. Bu akşam mavi takımdan en çok ismi çıkan bir kişi yokluk adasına gidicek.-Aycan şuan burda değil. Ama yarın sabah adaya gelicek. Dizinde bir sıkıntı yok. Sadece darbeden dolayı acı hissetmiş. Ama devam edicek. Herhangi bir sıkıntısı yok.
Acun abi bunu söyledikten sonra ben tuttuğum nefesimi bıraktım. Adem omzuma destek verircesine sıktı.
🦅🐥
Barış'tan
Konsey bitmişti. Onlardan yokluğa giden Evrim olmuştu. Acun abi oylamayı başlatmadan önce yakında bizden birinin karşı takıma geçiceğini söylemişti. Nedeni ne bilmiyorum. Ama umarım geçen Aycan olmaz.Adaya geldiğimizde biraz ateş başında muhabbet ettikten sonra barakalarımıza gidip yatmıştık.
🐥🦅
Adem'den
Barış hariç hepimiz uyanmıştık. Banka oturduğumuzda uzaktan bir tekne geldiğini gördük. Gelen tekneye ilerlediğimizde Aycan teknedeydi. Ben, ona tekneden inmesi için yardım ettim.Aycan'dan
Adem belimden tutarak beni tekneden indirmişti. Hepsine sırayla sarılırken gözlerim sevdiğim adamı aramıştı. Kameralar bizi çekmeyi bırakıp gittiklerinde ben konuşmaya başladım:Barış nerde?
Adem:Dün gece çok geç yattı galiba. Uyuyor hala.Gökhan:Git uyandır.
Gökhan bunu söyledikten sonra ben ona baktığımda o konuşmaya başladı:İlişkinizi biliyorum.
Aycan:Nerden biliyon?
Gökhan:Benden kaçmaz böyle şeyler. Git hadi. Uyandır onu.
Gökhan bunu söyledikten sonra ben hemen barakalara doğru yürüdüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Seviyorum (Kartal Ve Civciv)
RandomSurvivor 2020'de bişeyler yaşamış Aycan ve Barış'ı aynı yerde tekrar buluşturan Dominik... İkiside dışarda farklı hayatlarda olsada belki ikiside birbirlerini hala unutamamışlardır. İkiside birbirlerini hala deli gibi seviyorlardır. Eğer birbirlerin...