13. Bölüm

166 9 6
                                    

Şarkı:Grup Gündoğarken - Gördüğüme Sevindim

Satır başı yorumlarınızı bekliyorum canlar....❤️❤️❤️❤️

Aycan'dan

Edis gitmişti. Çekimde bittikten sonra kendimiz eğlenmeye başladık. Barış'ın gömleği hala üzerimdeydi. Gömleğine parfüm sıkmış. Bu kokuyu nerde olsa tanırım. 2020'de de aynı parfümü kullanmıştı. Parfümün ismi sauvage dior. Gerçekten kokusu inanılmaz güzeldi.


(parfüm nasıl kokuyor bilemem. Daha önce gittiğim yerlerde karşılaşmadım böyle bir parfümle)

2020'de sevgili olduğumuz zamanlarda gizli gizli buluşmamızda final gecesinde giydiği kapüşonunu defalarca giymiştim. Bu yüzden onun kıyafetlerini giymeye alışkındım.

Ogeday ve Nisa biraz rep açtıktan sonra Gökhan sahnenin ortasında durup Ogeday ve Nisa'dan kendi şarkılarından birini açmasını istedi. İlk açılan müzik "seninle bozdum"

Şarkı başladığında biz kızlar, ona eşlik etmeye başladık. Hem şarkısını söyleyip hem dans ediyoduk. Adem ve Barış balkon gibi olan yere gittiler. Ama hissediyom gözleri benim üstümde.

(sılanın söylediği yeri Gizem söylüyordur)

En kötü günümüz böyle olsun şarkısının sonlarına doğru Sema abla, beni Barış ve Adem'in olduğu yere götürdü. Gökhan'da dans şarkısı söylemeye başladı.

Adem hemen Sema ablayla dans etmeye başladı. Barış'ta bana elini uzattığında ben boş boş onun, bana uzattığı ele baktım. Sonra hızlı adımlarla Merve'lerin yanına gittim.

Seni Seviyorum (Kartal Ve Civciv) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin