Multimedya:Oyun
Satır başı yorumlarınızı bekliyorum canlar....❤️❤️❤️❤️
Aycan'dan
Bugün çok güzeldi. Ben 3/3 yapmıştım ve Barış sonunda beklediğim hamleyi yapmıştı. Son oyunumda saçıma bir öpücük kondurarak bana sarıldı. Bide 2020'de yanlış anlaşılan bir hareketimi Hikmet abiye yaptığımda Barış, bana sarılarak beni kendine çekti. Tıpkı ilk yaptığımda yaptığı gibi yapmıştı. Sonra Hikmet abi sanki beni dövmek için yanıma geldiğinde Barış, beni arkasına geçirmişti. Yani beni, Hikmet abiye karşı korumaya almıştı.Hikmet abi, bana "terbiyesiz" falan diyincede Barış yine beni, ona karşı laflarıyla korumuştu. Bu yüzden mutluydum. Oyunlarda Barış'la aramda hiçbir sıkıntı yoktu. Ama adada olunca ve onunla ne zaman konuşmak istesem ya sürekli "sonra" diyip geçiştiriyo yada kaçıyo.
Konseyden sonra adaya gelmiştik. Biraz ateş başında sohbet ettikten sonra Adem, Merve abla ve Barış hariç hepimiz yatmıştık.
Barakalarda hiç ses yoktu. Kameranlarda yoktu. Bende sessizce barakadan kalkıp dere kenarına gittim. Adem, Merve abla ve Barış dere kenarında oturuyolardı.
Adem, beni gördüğünde Merve ablaya kaş göz yaptı. Karanlıktı. Ama beni yinede görmüştü.
Merve:Ne be?
Barış:Noluyor oğlum?
Merve:Hakikaten noluyor? Niye kaş göz yapıyorsun?
Adem (iç ses):Elinin köründen kaş göz yapıyorum.Yakışıklı öküz ve Merve ablanın merakını gidermek için yanlarına gidip oturduğumda öküz konuşmaya başladı:Benim uykum geldi. Ben yatmaya gidiyorum.
Dedi ve kalkıp gitti.Merve:Noldu buna şimdi? Ne güzel konuşuyorduk.
Adem:Şimdi anladın mı? Niye kaş göz yaptığımı?
Merve:Aycan'la baş başa kalsın diye mi?
Adem:Aynn öyle
Merve:İyide neden?
Merve abla bunu söyledikten sonra ben en başından herşeyi anlattım.Aycan:İşte böyle.
Merve:Hadi ya. Ayrı takımlarda olsanızda bir ilişkiniz vardı öyle mi?
Aycan:Aynn
Merve:Peki ya şimdiki sevgilin Zeyd, o Zeyd mi?
Aycan:EvetMerve:İyide seni aldatan birine neden tekrar....
Aycan:Bilmiyom Merve. Barış'a olan öfkemi, kırgınlığımı dindirmek için ona bir şans verdim işte. O da tabi boş durmamış.
Adem:Nisa'yla olan ilişkisi çok uzun sürmedi zaten. En az 4-5 ay falan sürdü.Adem'den
Aycan:Adem, ben çok sıkıldım. Her seferinde üstüne gitmiycem diyom. Zamanla aramız düzelir diyom. O zaman konuşurum diyom. Ama o yine benden kaçıyo
Aycan'ın gözlerinin dolduğunu ses tonundan anlamıştım.Aycan'dan
Adem:Bugün sana ilk defa yakınlaştı. Önceden yaptığı şeyleri yaptı.
Merve:Ve sakın pes etme. Bak görüceksin aşkınız tam burda yeniden başlıycak.Aycan:İnşallah
Adem:Hadi yatalım. Yarın oyun var.
Adem bunu söyledikten sonra ayağa kalktı. Merve ablada arkasından kalkıcakken Adem, bana ellerini uzatmıştı. Bende hemen ellerini tuttum ve ayağa kalktım. Sonrada barakalara gittikBarakalara geldiğimizde Adem, kendi barakasına bizde kendi barakamıza geçtik.
🦅🐥
Sabah
Barış'tan
Dün gece Aycan yanımıza geldiğinde ben kaçıp gitmiştim. Dünkü oyunda Aycan 3/3 yaptığında dayanamayıp önceden yaptığım şeyi yaptım. Son oyununda saçına bir öpücük kondurarak ona sarıldım. Bide Hikmet'ten korudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Seviyorum (Kartal Ve Civciv)
RandomSurvivor 2020'de bişeyler yaşamış Aycan ve Barış'ı aynı yerde tekrar buluşturan Dominik... İkiside dışarda farklı hayatlarda olsada belki ikiside birbirlerini hala unutamamışlardır. İkiside birbirlerini hala deli gibi seviyorlardır. Eğer birbirlerin...