Birleşmeden sonraki oynanan oyunların hepsini atladım. Tek oyun var o da aşarda😉 Satır başı yorumlarınızı bekliyorum canlar....❤️❤️❤️❤️
Aycan'dan
Dokunulmazlıkta güzel bir seri yakalamıştık. Umarım bu serimiz böyle devam eder. Güzel ama zor bir oyun kazanmıştık. Batuhan Gökhan'la final yaptığında hepimiz onun yanına koştuk. Merve sevinçten ona sarılmak istediğinde yere düşmüşlerdi. Adem ve Barış Batuhan'a ellerini uzatarak yerden kaldırdılar.
Güzel bir sevinç yaptığımızda Atakan'lar havuza gidelim demişti. Atakan, Parviz, Nagihan ve Batuhan havuza gittiklerinde bizde ağlıyan Sude Yağmur, Seda abla ve Evrim'in yanlarına gittik. Barış, Adem ve Merve, Sude ve Yağmur'un yanına ben ve Sema ablada Seda abla, Ayşe ve Evrim'in yanına gittik.
Dokunulmazlıkta ödüllerde olduğu için 3 oyunda aç kalmışlardı. Onlara moral vermeye çalıştık.
Nisa (benchten ayağa kalkarak):Çıldırıcam. Barış kadınları döven adam, ağlatan insan şuan napıyor?
Berkan:Bu nasıl ortam? Takımın yarısı burda teselli ediyor. Yarısı burda atlıyor. Anlamadım.
Ben ve Sema abla, Barış'ların yanına gittiğimizde Nisa, Berkan'dan önce bişeyler söylemişti. Ama ne dediğini anlamamıştım.Nisa biraz uzağımızdan geçip gülerek konuşmaya başladı:Barış bey, kadınları döven adam, kadınları ağlatan adam şuan kadınlar ağlıyor diye şov yapıyor ya.
Ne diyo bu ya? Nisa'nın duyucağı bir ses tonuyla konuşmaya başladı:Nisa, sen ne dediğinin farkında mısın?
Barış'tan
Sude ve Yağmur'un yanlarına gidip onları teselli ederken bir anda Aycan, Nisa'ya "Nisa, sen ne dediğinin farkında mısın?" diye bir soru yöneltmişti. Ben nolduğunu anlamamıştım. Nisa benchine giderken konuşmaya başladı:Farkındayım Aycan merak etme. O savunduğun adamın, sen daha gerçek yüzünü görmedin.Şimdi anlamıştım. Neyin kuyruk acısı olduğunu. Benim hakkımda bana bişeyler söylemişti. Ve ne söylediyse beni, Aycan'ın gözünde değersiz kıldırmaya çalışıyordu.
Aycan:Nisa saçma sapan konuşma. Herkes, senin söylediğin gibi değil.
Nisa:Ben herşeyin farkındayımda, sen kimi savunduğunun farkında mısın peki?
Aycan:Farkındayım. Yanlış ve saçma sapan imalarda bulunduğun takım arkadaşımı savunuyorum.Nisa:O zaman böyle devam et. Yakında o savunduğun canın takım arkadaşının gerçek yüzünü birgün görürsün.
Sema:Nisa uzatma istersen
Nisa:Sende savun Sema. Sen eksik kalma.
Barış:Sen ne dedin bana?Aycan'dan
Nisa:Yakın olan arkadaşların anlatır sana merak etme. Unuttun mu konseyde benimle muhattap bile olmasın diyen sendin.
Aycan:Barış seninle muhattap olmuyor zaten merak etme.Nisa:Sen niye onu savunuyorsun?
Aycan:Sana ne?
Nisa'ya sinir olmuştum. Konuşmaya başladı:Kimi savunduğuna dikkat et. Sonradan pişman olursun.
Nisa'nın bunu söylemesiyle ben, onun söylediklerine karşın sinirlenip üstüne yürüycekken biri beni bileğimden tutup durduğunda ben, beni tutana baktığımda Barış'tı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Seviyorum (Kartal Ve Civciv)
РазноеSurvivor 2020'de bişeyler yaşamış Aycan ve Barış'ı aynı yerde tekrar buluşturan Dominik... İkiside dışarda farklı hayatlarda olsada belki ikiside birbirlerini hala unutamamışlardır. İkiside birbirlerini hala deli gibi seviyorlardır. Eğer birbirlerin...