6. Bölüm

173 7 25
                                    

Multimedya:Oyun

Konseyden sonra zaman geçiricem. Oynanan oyunda bütün kadro oyundadır. Oyunda ödül oyundur. Furkan bu oyunda oynamıyordur. Aycan yokken yeraltı tüneli oyununda sakatlanmıştır. Satır başı yorumlarınızı bekliyorum canlar...❤️❤️❤️❤️

Adem'den
Konseye gelmiştik. Aramızda tek Barış ve Aycan yoktu. Barış sürgün adasında. Aycan'da hastaneydi. Acun abi bir konunun bizim takımla alakalı bişey olduğunu söyledi.

Konu Aycan'dı.

Acun abi, bize kendi fikrini söylemişti. Aycan'ın devam edebileceğini düşünmüyorum demişti. Takım olarak üzülmüştük. Ama bu duruma kendi açımdan Barış'ında üzüleceğini düşünüyorum. Çünkü Barış'la, Aycan'ın arasında geçenleri ben biliyorum. Barış, bana anlatmıştı.

Her ne kadar Aycan ve Barış birbirlerine karşı biraz soğuk olsalarda, mesafeli olsalarda birbirlerine hala seviyorlardı. Kader onları yine burda birleştirmişti.

Umarım gitmezsin Aycan. Umarım kalırsın burda. Hem kalır mücadeleni verirsin, hemde kalır aşkınla olmaya çabalarsın. Gerekirse onlara, bende yardım ederim.

Konsey bittikten sonra hepimiz adamıza dönmüştük. Biraz ateş başında muhabbet ettikten sonra barakalarımıza gidip yatmıştık.

2 hafta sonra (zamanı baya fazla geçirmiş olabilirim. Çünkü Aycan'ın kararı sandığınızdan da biraz zor oldu)

Sonlara doğru olan yer

Barış'tan
Konseye gelmiştik. Acun abi bize bu hafta eleme olmıycağını söyledi. Ben ve Birsen birbirimize sarılarak sevindik. Ayrıldığımızda Acun abi diğer konunun bizim takımla alakalı olduğunu söylemişti. Konu Aycan'dı.

Ama öncesinde daha çok merak edelim diye iki takımlada muhabbet etmeye başladı...

Birsen, benim yanıma geldikten sonra Aycan'ın bir karar vereceğini söyledi. Ya kalıp mücadelesine devam edicek yada yarışmadan çekilicek. Umarım gitmezsin pamuk prenses. Çünkü seninle görülecek bir hesabım var pamuk prenses

Acun Ilıcalı:Şimdi hepinizin merak ettiği konuya geliyorum. Aycan çok uzun bir süre düşündü ve kararını verdi.

Barış (iç ses):Nolur çekilmemiş ol pamuk prenses
Acun Ilıcalı:Aycan yarışmadan.....

Çekildi diycek eminim...

Batuhan:Abi çekildi deme nolur
Atakan:Çekildi kesin. Kendini toparlıyamadı
Atakan'ın bunu söylemesi sinirimi bozmuştu. Nolur yapma prenses. Nolur çekilmek istemiyorum, devam edicem demiş ol.
Acun Ilıcalı:Çekilmedi.

Batuhan:Oh bee
Merve:Çok doğru karar verdi. Bırakmak yakışmazdı.
Acun Ilıcalı:Evet Sema, seni dinliyoruz.
Sema:Takım olarak gitmesine çok üzülürdük. Ama gitmedi. Burda bizimle kaldı.

Seni Seviyorum (Kartal Ve Civciv) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin