Satır başı yorumlarınızı bekliyorum canlar....❤️❤️❤️❤️
Aycan'dan
Yeni takımımla ilk oyunum vardı. Denizde bir oyundu. Seçme sırası onlardaydı. Sema abla gülümseyerek bir adım öne çıktı ve ismimi söyledi. Bende ona gülümseyip bir adım öne çıktım.
Nagihan:Merve
Ayşe:EvrimBarış'tan
Aycan ve Sema parkura çıktığında sarılarak birbirlerine başarılar dilediler. Sonrada oyun başladı. Gözümü Aycan'dan hiç ayırmadım. Kolyeyi sepete koyup denize atladı.
Murat Ceylan:Aycan denize atladı. Sema'da hemen arkasından atladı. Aycan platforma çıktı. Sema'da çıktı. Aycan atışlara geldi. Aycan 1/1, Sema'da geldi. Aycan kaçırdı, Sema 1, Aycan az farkla kaçırdı. Sema vurdu düşmedi. Aycan 2'ini birden düşürdü. Kazanan Aycan.Aycan baş ve serçe parmaklarını sallıyarak hareketini yaptığında Sema'yada sarılmayıda ihmal etmemişti. Bizde Sema ablanın yanına geldiğimizde ben, sevdiğim kıza göz kırptım. Sevdiğim kız konuşmaya başladı:Sana gelsin.
Ben sadece gülümsemekle yetindim. Hepimiz benchimize geçtikten sonra ben, Aycan'a baktığımda Nisa hariç herkesin eline çakmıştı. Nisa ona elini bile uzatmamıştı.
Benim dokunulmazlık diye gösterdiğim şey ödülmüş şimdi farkettim.🤦🏻♀️Merve'yle konuşanın Sude değil Sema olduğunu düşünün
Aycan'dan
Merve kazandığında içimden sevinmiştim. Nisa, Merve'ye bile laf sokmuştu. Ama Merve, ona cevabını verdiğinde Nisa "beni öldürecek gibi seviniyorsun ya" demişti. Sen, benim seni öldürmediğime dua et.🦅🐥
Aycan'dan devam
Kadınlarda kazanmıştık. Şimdi sıra sevdiğim adamdaydı. Ogeday'a karşıydı. İçimden onu destekliyodum. Düşer gibi olduğunda korkmuştum. Ama son anda toparlamıştı. Hadi sevgilim bas. Atışlara geldiğinde hiç devirememişti. Oyunu bıraktığında gözlerim dolmuştu. Yanına gitmek istesemde gidemedim. Çünkü Berkan biraz yalnız kalsın dedi.
Bırakmadın sevgilim. Geri dönüceksin sevgilim. Bu sefer atışa gelmişti. Ama kaybetmişti.
Nisa "bişeyi yok" dediğinde cevabını vermek istedim. Ama gözlerim sevdiğim adama tamamen kilitlenmişti. Berkan'da onlar hiçbir şey anlamasın diye Barış'a laf sokuyodu. Ama Berkan'ın bilerek veya istiyerek yaptığını düşünmüyom.
Barış, Serhat abinin yanına gitmişti. Bişeyler konuşuyolardı. Ama eminim Nisa'dan dolayıydı. Nisa onu tamemen bitirmişti. Çıktığı her oyunu kaybetmişti. En iyiler çıkıcaktı. En iyi olarak takım beni, Nagihan ablayı, Atakan ve Hikmet abiyi çıkartmışlardı. Benim aklım sevdiğim adamdaydı. O yüzden kendimi oyuna verebilir miyim bilmiyom.
Seda abla, Merve'ye karşı kazanmıştı. Anıl'da, Hikmet abiye karşı kazanmıştı. Şimdi sıra ben ve Sema abladaydı. Geride kalmıştım. Atışa geldiğimde Sema abla kazanmıştı. Elimdeki çivili çubuğu atıp kendimi yere attım. Sema abla yanıma gelip konuşmaya başladı:İyi misin?
Aycan:İyiyim. Yoruldum sadece.
Berkan bana ellerini uzattığında ellerinden tutup ayağa kalktım.🦅🐥
Aycan'dan devam
Oyun bayrağa kalmıştı. Ama onda da kaybetmiştik. Üzülmedim. Çünkü onların kazanmasına çok sevindim. Belki bu sevdiğim adama bir moral ödülü olur. Murat dokunulmazlığı Anıl'a verdiğinde onlar ödüle bizde adamıza gitmiştik.Ben gelir gelmez barakaya çantamı bıraktığım gibi dere kenarına gitmiştim. Dere kenarına oturduktan sonra arkamdaki kocaman taşa yaslanıp elimi karnıma götürdüm ve okşamaya başladım. Kameralar çekmiyodu. Üzerimde de beni duyacak mikrofonda yoktu.
Aycan:Bugün baban ilk defa oyunu bıraktı bebeğim. Sebebi sakatlanması değil. Sebebi o bişeyi yok diyen kız, babanı mahvetti. Babanı bitirdi. O kız, babana iğrenç bir iftira attı. Baban bu yüzden bugün oyunu bıraktı.
-Baban, senin ve benim sayemde düzelicek. İkimiz onun yanında olduğumuz sürece hiçkimse üzmiycek bebeğim. Babanı hiçkimse üzemiycek
Bunu söylememle arkamda ayak sesleri duydum. Korkuyla arkamı dönüp baktığımda Berkan ve Seda ablaydı.İkiside tam karşıma oturdular ve Seda abla konuşmaya başladı:Kiminle konuşuyordun sen?
Aycan:Hiç.. Hiçkimseyle.. Öylesine
Berkan:Sen bişey saklıyorsun. Ne saklıyorsun?
Aycan:Bişey saklamıyom Berkan.
Berkan:Aycan gözlerin dolmuş. Barış mı? Bugün oyunu bırakması mı canını sıktı?
Ben sadece olumlu anlamda başımı salladığımda Berkan konuşmaya başladı:Kendini toparlaman lazım ama. Onun için toparlaman lazım.Aycan:Best ofta Sema abladan o sayıyı alabilirdim. Ama alamadım. Çünkü aklım Barış'ta kalmıştı.
Seda:Kendini suçlama. Bu senin suçun değildi.
Aycan:Benim suçum değildi evet. Nisa'nın suçu. Seda abla, Nisa Barış'ı bitirdi. Sevdiğim adamı bitirdi.-Bide geçmiş karşıma pişkin pişkin bişeyi yok diyo. Olsa nolucak? Onu laflarıyla dahada mı dibe batırıcak?
Seda:Haklısın. Çok haklısın.
Aycan:Seda abla, Barış bırakmaz dimi? Bi.. Bizi bırakmaz dimi?
Seda:Bizi derken?
Aycan:Söyliycem. Ama kimseye söylemek yok
Seda:Tamm söyle.
Berkan:Merak etme bende söylememİkisininde kulaklarına hamile olduğumu söyledim. Seda abla konuşmaya başladı:Aycan bu çok riskli. Kanaman olursa herşey açığa çıkar
Aycan:Güçlü olucam Seda abla. Sevdiğim adam için güçlü olucam.
Berkan:Bazı parkurlar çok tehlikeli Aycan.
Aycan:Biliyom. Ama beni anla Berkan. Elenmek istemiyom. Gidebildiğim yere kadar gitmek, Nisa'dan intikam almak istiyomSeda:Karnın belirginleşmeye başladığında nolucak? Acun abi fark etmiycek mi?
Aycan:Bilmiyom. O zaman nolucak bilmiyom.
Seda:Kaç haftalık?
Aycan:Bacağımdan dolayı hastaneye gittiğimde öğrendim. Ordaki kadına birkaç günden beri midemin bulandığını söyledim. O da hemen birkaç test yaptı. Sonrada söyledi işte. Kimseye söyleme dedim. Söylemiycek.Seda:Sen benim soruma cevap ver.
Aycan:Daha çok küçük. 1 haftalık olduğunu söyledi.
Seda:Berkan kaç ay kaldı?
Berkan:5 ay
Aycan:O zamana kadar büyür mü karnım Seda abla?
Seda:Yavaş yavaş kendini geliştiricek. Ama senin sürekli beslenmen gerekiyor ki onu kaybetme.Berkan:Kazanırız o zaman bütün oyunları
Seda:Barış'ın bundan haberi var mı?
Aycan:Var. Dün konseyden önce söyledim.
Seda:Hadi kalk konsey var. Ve bu durumuda en kısa zamanda Acun abiye söylemek zorundasın. Karnın belirginleşmeden önce yapsan çok daha iyi olur
Aycan:Tamm en kısa zamanda söyliycem.Konsey
Aycan'dan devam
Konseye gelmiştik. Ama daha çekim başlamamıştı. Berkan beni Barış'la görüştürmüştü. Hemen sevdiğim adamı bir kenara çekip boynuna sarılarak konuşmaya başladım:İyi misin? Çok merak ettim seni
Barış:İyiyim bebeğim.
Ben ondan ayrılarak ellerini tuttum ve konuşmaya başladım:Serhat abiyle ne konuştun?
Barış:Boşver.Aycan:Barış söyle..
Barış yine hiçbir şey söylememişti. Berkan konseyin başladığını söylediğinde Barış hemen kaçar gibi gitmişti.Konsey başladığında takımım sevdiğim adamın üstüne geliyolardı. Sinirim bozulmuştu. Konsey sonunda bitmişti. Evrim yokluğa gitmişti.
Yorumlarınızı ve beğenilerinizi bekliyorum. Seviliyorsunuz canlar...❤️❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Seviyorum (Kartal Ve Civciv)
RandomSurvivor 2020'de bişeyler yaşamış Aycan ve Barış'ı aynı yerde tekrar buluşturan Dominik... İkiside dışarda farklı hayatlarda olsada belki ikiside birbirlerini hala unutamamışlardır. İkiside birbirlerini hala deli gibi seviyorlardır. Eğer birbirlerin...