27. Bölüm

84 7 2
                                    

Satır başı yorumlarınızı bekliyorum canlar....❤️❤️❤️❤️

Hastane
Aycan'dan
Hastaneye gelmiştim. Serhat abi, beni özel bir odaya aldı. Sonrada odaya bir kadın girdi ve Serhat abi dışarıya çıktı. Gelen kadın sandalyeye oturdu ve ultrason cihazını (adını bilmiyorum) eline aldı ve bende o arada biraz tişörtümü sıvadım. Sonrada karnıma bişey sıktı ve karnıma koyup gezdirmeye başladı. Bende hemen ekrana bakmaya başladım.

Aycan:Bebeğim iyi mi?
Dr Başak Öztürk:Gayet iyi merak etme.
Aycan:Ben niye bişey göremiyom orda?
Dr Başak Öztürk:Daha küçük olduğu için görmen zor olur.
Aycan:Kalp atışlarını dinliyebilir miyim?
Dr Başak Öztürk:Bebeğin henüz kendi tam olarak geliştirmedi. O yüzden kalp atışlarını duyman çok zor. Daha 4. haftadasın. 5. haftada bebeğinin kalp atışlarını duyabilirsin burdan.

-Zaten biz seni ara ara kontrol edicez. O zamanda kalp atışlarını dinlersin.
Aycan:Tamm.
Kontrol bittiğinde ben peçeteyle karnımı silip yataktan doğruldum. Sonrada yataktan kalkıp konuşmaya başladım:Gerçekten bir sorun yok dimi?
Dr Başak Öztürk:Hiçbir sorun yok merak etme. Sadece oyunda kendini kastığın için karnına bir ağrı girmiş. Bebeğin gayet iyi.

Aycan:Karnıma bir ağrı girdiğinde çok korktum.
Dr Başak Öztürk:Biraz kendine dikkat etmelisin. Bebeğin henüz kendi tam olarak geliştirmediği için düşük yapma ihtimalin var.
Aycan:Oyunlarda oynamayalım o zaman.
Dr Başak Öztürk:Eğer oyunlarda oynamazsan herkes herşeyi anlar. Adadaki arkadaşların seni sorguya çeker.
Aycan:Zaten şuanda mavi takımdan bir Seda abla ve Berkan biliyor. Kırmızı takımdanda Adem, Sema abla ve Merve biliyodu. Başkada kimse bilmiyo.

Dr Başak Öztürk:İşte eğer sen oyunlarda oynamazsan o bilmiyenlerde öğrenir.
Aycan:Peki ya ben karnım büyüdüğünde karnımı nasıl saklıycam?
Dr Başak Öztürk:Kaç ay kaldı bitmesine?
Aycan:5 ay
Dr Başak Öztürk:Karnın yavaş yavaş büyümeye başladığında bir şekilde saklarız onu merak etme.
Aycan:Tamm.

Dr Başak Öztürk:Dediğim gibi kendine çok dikkat etmelisin. Yoksa düşük yapabilirsin.
Aycan:Tamm dikkat edicem kendime. Ama benim beslenmem gerekiyor. Onu nasıl yapcaz?
Dr Başak Öztürk:Bu zamana kadar oynanan bütün ödülleri kaybettiniz sanırım dimi?
Aycan:Tek Barış gitmeden önceki bir oyunu kazanmıştık. Başkada kazanamadık.

Dr Başak Öztürk:Acun bey biliyor mu?
Aycan:Yani Esat abi söyliyceğini söylemişti. Söyledi mi bilmiyom.
Dr Başak Öztürk:Tamm sen şimdi git ben bir konuşayım onlarla.
Aycan:Tamm.
Bunu söyledikten sonra dışarıya çıktım. Hastaneden dışarıya çıkıp beni bekliyen otobüse bindim.

Adaya geldiğimde anladığım kadarıyla oyunu kaybetmiştik. Çünkü takımın morali bozuktu. Berkan'ın yanına oturduğumda kameralarda gelmişti. Seda abla konuşmaya başladı:Aycan iyi misin?
Aycan:İyiyim Seda abla.
Nisa:Noldu ki sana bir anda?

Aycan:Rahatsızlandım bi anda Nisa.
Nisa:Bu rahatsızlanma niye kadınlar turunda değil erkekler turunda oldu?
Aycan:Çünkü anlık olan bişeydi Nisa. Hikmet abiyi çektikten sonra bi anda karnıma bir ağrı girdi ve beni hastaneye götürdüler.
Nisa:Bir karın ağrısı yüzünden hastaneye gidilmez Aycan.

Seda:Nisa eğer söz konusu sağlığınsa gidilir.
Nisa:Niyeyse benim, Aycan'ın hasta olduğuna inanasım gelmedi.
Aycan:İnanmazsan inanma Nisa. İnanman için ayaklarına kapanıcak değilim.

Seni Seviyorum (Kartal Ve Civciv) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin