Κεφάλαιο 19ο

62 7 22
                                    

Άνοιξα τα μάτια μου και παρατήρησα ότι βρισκόμουν γυμνή μέσα στην αγκαλιά του Πάρη. Κρατούσε σφιχτά τη μέση μου ενώ είχε τυλίξει τα χέρια του γύρω από τον κορμό μου.

Το πρόσωπο του είχε χωθεί στη "λακκούβα" του λαιμού μου και η πλάτη μου ακουμπούσε στο στέρνο του. Η ανάσα του χτυπούσε αλύπητα τον λαιμό μου. Ήθελα τόσο πολύ να γυρίσω και να κοιτάξω το πρόσωπο του αλλά φοβήθηκα ότι θα τον ξυπνήσω.

Προσπάθησα να πάρω σιγά - σιγά το χέρι του από πάνω μου και συγχρόνως έψαχνα ένα τρόπο, έτσι ώστε να είμαι ήσυχη και φυσικά να μην αντιληφθεί την απουσία μου, αλλά τελικά απέτυχα...

Ξαφνικά βάζει πάλι το χέρι του γύρω μου και με τραβάει προς το μέρος του "Θες να φύγεις;" με ρωτάει με την αγουροξυπνημένη φωνή του, μαγνητίζοντας με...

"Πρέπει να φύγω για την σχολή!" του απάντησα γλυκά και εκείνος απλώς με κοίταξε ανέκφραστος.

Όσο έψαχνα τα ρούχα μου, διάφορες αναμνήσεις της χθεσινής μας βραδιάς άρχισαν να "τριγυρίζουν" τη μνήμη μου σαν σκηνές ταινίας.

--~--~--~--~--~--~--~--~--~--~--~--~--~--
Flashback:

"Είναι αργά...Θες να μείνεις εδώ καλύτερα;" ρωτάει ξαφνιάζοντας με. Γενικώς ήταν αυστηρός με το θέμα "σεξ χωρίς δέσμευση".

"Δ-δεν ξέρω..."απαντάω φανερά μπερδεμένη.

"Για να σου το προτείνω σημαίνει ότι μπορείς να μείνεις! Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα!" ομολογώ ότι δεν περίμενα να μου κάνει τέτοιου είδους πρόταση μετά από την καθιερωμένη μας "συνήθεια".

Τις περισσότερες φορές, δεν κοιμόμαστε στο ίδιο κρεβάτι μετά από τέτοιου είδους δραστηριότητες και πάντα στο τέλος κάποιος καταλήγει να φεύγει σαν σίφουνας.

"Άστο καλύτερα! Είμαι σίγουρη ότι σε φέρνω σε δυσκολη θέση." λέω και αρχίζω να μαζεύω τα πεταμένα μου ρούχα, τα οποία αν τα βρω εδώ μέσα θαύμα θα είναι!

"Χαρά..." ψιθυρίζει και γυρίζω να τον αντικρίσω "Μείνε..." με κοιτάζει με ηρεμία ενώ τα χαρακτηριστικά του προσώπου του έχουν γλυκάνει.

Μετά από αυτή τη μικρή συζήτηση γνωρίζαμε και οι δύο ότι με έπεισε και πως δεν θα μας έπαιρνε τόσο γρήγορα ο ύπνος...

End of flashback

--~--~--~--~--~--~--~--~--~--~--~--~--~--

"Πότε θα βρεθούμε;" με ρωτάει ανυπόμονα πριν αρχίσει να τεντώνεται πάνω στην επιφάνεια του κρεβατιού του.

Χαρά μου πού είσαι; Où les histoires vivent. Découvrez maintenant