Οι ενοχλητικές αχτίδες του ήλιου,που εισχωρούν στο χώρο του δωματίου από τα κενά του παντζουριού, κατάφεραν να με ξυπνήσουν.
Μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτου, διαπίστωσα πως ξύπνησα μόνη μου. Το διπλανό μαξιλάρι ήταν άδειο όπως επίσης και η διπλανή μεριά του κρεβατιού.
Με συνοπτικές διαδικασίες, σηκώθηκα από το κρεβάτι και κατευθύνθηκα προς τους υπόλοιπους χώρους του μικρού διαμερίσματος, αναζητώντας τον Πάρη.
Κοιτάζοντας διεξοδικά το σπίτι, τα μάτια μου εντόπισαν τον Πάρη να κάθεται κοιμισμένος στην κουζίνα, καθισμένος σε μία καρέκλα ενώ ταυτόχρονα έχει ξαπλώσει το κεφάλι πάνω στην γυάλινη επιφάνεια του τραπεζιού.
Το πρόσωπο ήταν γυρισμένο προς τα πλάγια, το οποίο αν και βρισκόταν σε φάση ύπνου, έμοιαζε ταλαιπωρημένο και ανήσυχο. Το στόμα του ήταν μισάνοιχτο και ένας μικρός ήχος ροχαλητού προμηνύει την εξάντληση του.
"Πάρη μου ξύπνα!" του μίλησα χαμηλόφωνα χαϊδεύοντας τον αριστερό του ώμο.
Ακούγοντας τον ψίθυρο μου άρχισε να ανοίγει τα μάτια του, επιδιώκοντας να καταλάβει τι συμβαίνει και που τον πήρε ο ύπνος.
"Πήγαινε να ξαπλώσεις μέσα,στο κρεβάτι. Δεν θα κάνεις ύπνο της προκοπής στο τραπέζι!" του λέω, γνέφει βιαστικά και έπειτα αφήνει ένα χασμουρητό να εμφανιστεί στα χείλη του.
"Καλημέρα..." λέει με την αγουροξυπνημένη του φωνή και στη συνέχεια στρώνει με τα δάχτυλα του χεριού του,τα ανακατεμένα μαλλιά του.
"Καλημέρα Πάρη." ανταπέδωσα και του άφησα ένα γλυκό φιλί στο μάγουλο.
"Τί ώρα είναι;".
Παρατήρησα το ρολόι στον δεξιό καρπό του χεριού μου και τότε αναφώνησα το εξής: "Η ώρα είναι οκτώ! Πήγαινε μέσα να ξεκουραστείς!".
"Είμαι καλά. Δεν χρειάζομαι ύπνο!" απάντησε εύθυμα και μου χαμογέλασε γοητευτικά.
"Πίστεψε με χρειάζεσαι! Μην αισθάνεσαι άσχημα επειδή είμαι κι εγώ εδώ! Θα φύγω σε λίγο, πρέπει να πάω σπίτι." του εξήγησα μιλώντας γρήγορα, ελπίζω μόνο να κατάλαβε τι του είπα.
"Πάλι θα φύγεις;" ρωτάει με το παράπονο,να είναι εμφανές στη φωνή του.
"Πρέπει να πάω σπίτι να δω τι κάνει και η Στέλλα...".
"Η Στέλλα έχει δαγκώσει τη λαμαρίνα με τον Μάρκο..." διαπιστώνει ο Πάρης ενώ με κοιτάζει, περιμένοντας την επιβεβαίωση μου.
ESTÁS LEYENDO
Χαρά μου πού είσαι;
Chick-Lit"Χαρά μήπως έχεις αρχίσει να την πατάς μαζί μου;" με ρώτησε με υπεροπτικό ύφος σταυρώνοντας τα χέρια του κάτω από το στήθος του. "Εγώ;" ρωτάω δήθεν θιγμένη χτυπώντας απαλά τα δάχτυλα του χεριού μου στο στήθος μου, υποδεικνύοντας με "Εε δεν είσαι με...