Πάρης
"Ρε μαλάκα Μήτσο, πιάσε ένα φραπέ!" λέω στο Δημήτρη χτυπώντας ελαφρώς το άδειο ποτήρι στην μπάρα.
"Πάλι καφέ ρε; Φάε τίποτα! Θα σε θερίσει και να δω μετά πώς θα βρεις γκόμενα!" απαντά ο Δημήτρης και του πετάω ένα διαφημιστικό φυλλάδιο στο κεφάλι ενώ εκείνος έβγαζε την γλώσσα του κοροϊδευτικά.
Από αυτές τις "ώριμες" στιγμές ανεμελιάς, μας διέκοψε η κυρία Νίνα,η οποία ήρθε πολύ ανήσυχη και φορτσάτη προς το μέρος μας.
"Λοιπόν παιδιά κόψτε τις αηδίες και δώστε μου εξηγήσεις!" μας φωνάζει ενώ σταυρώνει τα χέρια κάτω από το στήθος της, κοιτάζοντας μας βλοσυρά.
"Εξηγήσεις για ποιο πράγμα;" ακούστηκε η διστακτική φωνή του φίλου μου. Φοβάται... Επίσης, θέλει πολύ να κρατήσει αυτή τη θέση εργασίας και γι'αυτό ανέχεται κάθε συμπεριφορά.
"Με δουλεύετε έτσι;" συνεχίζει τις αγριάδες η κυρία Νίνα κι εμείς φοβόμαστε ότι της έχει στρίψει "Η Χαρά είναι μέσα στη κουζίνα και δεν μιλιέται! Επίσης μου ζήτησε αν είναι εύκολο να κάνει σήμερα δουλειές στην αποθήκη και στην κουζίνα και όχι εδώ στον κόσμο.".
Μετά από αυτή την σύντομη ενημέρωση, εγώ και ο Δημήτρης αρχίσαμε να κοιταζόμαστε φανερά απορημένοι. Τί στο καλό συμβαίνει στην Χαρά και δεν το έχει πάρει χαμπάρι κανένας μας;
Μήπως ευθύνομαι εγώ για αυτό; Ή μήπως η επιστροφή του τοκογλύφου;
Θα με τρελάνει αυτή η κοπέλα...
"Σας είπε γιατί;" τόλμησε να την ρωτήσει ευθέως ο Δημήτρης.
"Όχι , συν τοις άλλοις μου φάνηκε και κλαμένη... Μιλήστε της γιατί σε μένα δεν ανοίγεται εύκολα. Πλησιάστε την και ενημερώστε με , έχω αρχίσει να ανησυχώ πολύ για εκείνη!" λέει η Νίνα που σίγουρα έχει φάει γλιστρίδα.
Με έχει διχάσει ο χαρακτήρας της, από την μία δεν σέβεται τους υπαλλήλους και από την άλλη καίγεται να μάθει τί τους έχει συμβεί.
"Θα πάω να την δω!" είπε με βιασύνη ο Μήτσος, έχοντας την ανησυχία ολοφάνερη στην έκφραση του.
Αντανακλαστικά σηκώθηκα όρθιος και του είπα με σταθερότητα και σιγουριά: "Μείνε εδώ! Θα της μιλήσω εγώ!" και τότε ήταν που εισέπραξα τα πιο πονηρά βλέμματα από τον Δημήτρη και την κυρία Νίνα αντίστοιχα.
ESTÁS LEYENDO
Χαρά μου πού είσαι;
Chick-Lit"Χαρά μήπως έχεις αρχίσει να την πατάς μαζί μου;" με ρώτησε με υπεροπτικό ύφος σταυρώνοντας τα χέρια του κάτω από το στήθος του. "Εγώ;" ρωτάω δήθεν θιγμένη χτυπώντας απαλά τα δάχτυλα του χεριού μου στο στήθος μου, υποδεικνύοντας με "Εε δεν είσαι με...