"Οι ακρότητες του άρχισαν όταν ήμουν δεκαοχτώ μηνών περίπου. Ωστόσο, θυμάμαι αρκετά δυσάρεστα περιστατικά από την ηλικία των τεσσάρων ετών και μετά. Όταν ήμουν ενάμιση περίπου, αυτός άρχισε να βγάζει έναν καλύτερο μισθό. Έτσι αποφάσισε να μετακομίζουμε σ' ένα μεγαλύτερο σπίτι, ούτως ώστε να έχω κι εγώ σαν παιδί, περισσότερο χώρο για να παίζω." κάνω μία παύση και παρατηρώ με βιασύνη τα γαλανά και εκφραστικά του μάτια, τα οποία με παροτρύνουν με τον τρόπο τους, να συνεχίσω να διηγούμαι τα γεγονότα.
"Θες λίγο νερό;" ρωτάει κοφτά.
"Όχι ευχαριστώ!" απαντώ γλυκά και συνεχίζω "Λίγους μήνες αφότου εγκατασταθήκαμε στο νέο μας σπίτι, εκείνος άρχισε τις απιστίες. Η πρώτη ερωμένη που εντόπισε η μητέρα μου, ήταν μια συνάδελφος του, η οποία έμενε κοντά στο καινούργιο μας διαμέρισμα!" ψιθύρισα και έκλεισα σφιχτά τα μάτια μου, παίρνοντας μία βαθιά ανάσα και τα ανοίγω αργά καθώς εκπνέω.
"Αυτή πήρε διαζύγιο γρήγορα για προσωπικούς λόγους. Παρόλα αυτά, δεν νομίζω ο άντρας της να έμαθε ότι είχε εξωσυζυγική σχέση! Εκείνη και ο άνανδρος συνέχισαν να έχουν επαφές και μετά το διαζύγιο της, μέχρι που τους έπιασε η μάνα μου στα πράσα και τότε άρχισαν όλα! ".
"Τί έγινε δηλαδή;" αναφώνησε ο Πάρης κρατώντας με ακόμα πιο σφιχτά.
"Η μάνα μου θόλωσε! Τους έβριζε, τραβούσε τα μαλλιά της κλώσσας και γενικά ξεφτίλιζε τον εαυτό της, όπως έλεγε η ίδια. Από εκείνη τη μέρα και μετά, άρχισε να την κατηγορεί. Έλεγε πως η μάνα μου φταίει που εκείνος ζήτησε πρόσβαση στο κρεβάτι της συναδέλφου του! Δεν τον ικανοποιούσε με τη συχνότητα που ήθελε... Ακούς θράσος;" του απευθύνω το λόγο, ενώ έχω αρχίσει πλέον να αισθάνομαι ένα κύμα παραίτησης να με παρασέρνει.
"Είναι μαλακας με όλα τα γράμματα κεφάλαια! Μα καλά είναι δυνατόν να έκανε την κουτσουκελα και αντί να σκύψει το κεφάλι και να αφοσιωθεί στα κορίτσια του, να ρίχνει την ευθύνη στη γυναίκα του, επειδή δεν του καθόταν όσες φορές ήθελε;" ρωτά ρητορικά και από την έκφραση του προσώπου του, εύκολα καταλαβαίνει κανείς ότι έχει φρίξει στο άκουσμα της μισής -μόνο- ιστορίας.
Εν τω μεταξύ, δεν μπορώ να αφήσω ασχολίαστη τη φράση του :"... να αφοσιωθεί στα κορίτσια του.". Για κάποιο λόγο με έκανε να νιώσω ένα έντονο συναίσθημα ρομαντισμού...
"Όλα αυτά άρχισαν να γίνονται συστηματικά. Η μητέρα, όπως ήταν φυσιολογικό, έφερνε αντιρρήσεις και εξέφραζε με οποιοδήποτε τρόπο, τον θυμό και την απογοήτευση της. Εκείνος δε, έκλεινε τα αυτιά του κάθε φορά που αντιδρούσε η γυναίκα του. Πολλές φορές μάλιστα, δε δίσταζε να σηκώσει το χέρι του πάνω της με σκοπό να "σκάσει" ή να το "βουλώσει", γιατί όφειλε σαν σωστή σύζυγος να σέβεται και να αποδέχεται τον άνδρα της, όπως υποστήριζε και ο ίδιος!".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Χαρά μου πού είσαι;
Genç Kız Edebiyatı"Χαρά μήπως έχεις αρχίσει να την πατάς μαζί μου;" με ρώτησε με υπεροπτικό ύφος σταυρώνοντας τα χέρια του κάτω από το στήθος του. "Εγώ;" ρωτάω δήθεν θιγμένη χτυπώντας απαλά τα δάχτυλα του χεριού μου στο στήθος μου, υποδεικνύοντας με "Εε δεν είσαι με...