Ανταποκρίνεται στο φιλί μου και έβαλε το χέρι του πίσω από το κεφάλι μου...Όταν είδε ότι δεν σταμάτησα το φιλί μας και πέρασα τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του,το φιλί έγινε ακόμα πιο παθιασμένο...
Οι γλώσσες μας έπαιζαν τον δικό τους παιχνίδι, χωρίς να χορταίνει η μια την άλλη...Ένιωθα ένα έντονο φούντωμα και έκατσα πάνω του με τα πόδια μου ανοιχτά δεξιά και αριστερά των δικών του...
"Είσαι σίγουρη γι' αυτό που πάει να γίνει;" με ρώτησε φοβισμένος διακόπτοντας το φιλί μας.
"Εντελώς όμως!" αποκρινομαι με σιγουριά και ειλικρινά αναρωτιέμαι που το βρήκα τόσο θάρρος...
"Δεν θέλω όμως μετά να μπλεχτεί η κατάσταση μεταξύ μας... Μόλις χώρισα! Δεν θέλω δεσμεύσεις... "είπε απολογητικά, δυστυχώς όμως εκείνη την ώρα δεν σκεφτόμουν καθαρά...
"Κανένα πρόβλημα!"συνέχισα δίχως να σκεφτώ τα συναισθήματα μου και τι θα ακολουθήσει μετά από αυτό...
Τα χέρια του κινήθηκαν στους γλουτούς μου και άρχισαν να ανεβαίνουν όλο και πιο πάνω βγάζοντας την μπλούζα από πάνω μου...Αυτή τη φορά με φίλησε στον λαιμό, με αποτέλεσμα να μην καταφέρω να κρατήσω τα βογγητά μου.
Μου αφαίρεσε το στηθοδεσμο και ξεκίνησε να δίνει μικρά φιλιά στο στήθος μου. Τότε άφησα προς τα πίσω το κεφάλι μου ώστε να έχει καλύτερη πρόσβαση....
Σηκώθηκε από τον καναπέ με εμένα στην αγκαλιά του και κατευθύνθηκε στο δωμάτιο του. Με μια απότομη κίνηση με ξάπλωσε στο κρεβάτι του. Ξεκούμπωσε το παντελόνι, το κατέβασε μέχρι ένα σημείο, τον βοήθησα σηκώνοντας τα πόδια μου και το έβγαλε τελείως...
Λίγες κινήσεις χρειάστηκαν για να μείνω γυμνή μπροστά του.
Παρατήρησε με θαυμασμό το κορμί μου και ένα λοξό χαμόγελο εμφανίστηκε στα όμορφα χείλη του. Παρόλα αυτά δεν έχασε χρόνο και κατέβασε τη φόρμα του μαζί με το εσώρουχο του.
Πήρα την πρωτοβουλία και σηκώθηκα, στηρίζοντας το σώμα μου στα γόνατά μου. Έκανα ένα βήμα πάνω στο κρεβάτι και βρέθηκα κοντά του. Τον κοίταξα στα μάτια με φανερή ανυπομονησία και τράβηξα προς τα πάνω τη μπλούζα του, χωρίς ηθικές αναστολές.
Τα χείλη του κατευθύνθηκαν προς τα κάτω κι εγω έμπλεξα τα δάχτυλά μου ανάμεσα στις ξανθες τούφες του, όσο εκείνος ήταν απασχολημένος με το να φιλά την επιφάνεια της κοιλιάς μου . Άρχισε να κατεβαίνει πιο κάτω, τον ένιωσα ανάμεσα στα πόδια μου, φιλούσε το εσωτερικό των μηρών μου. Τεντώθηκα απότομα από την αναπάντεχη κίνηση του και αμέσως έσφιξα με τα χέρια μου την κουβέρτα του κρεβατιού του.
STAI LEGGENDO
Χαρά μου πού είσαι;
Romanzi rosa / ChickLit"Χαρά μήπως έχεις αρχίσει να την πατάς μαζί μου;" με ρώτησε με υπεροπτικό ύφος σταυρώνοντας τα χέρια του κάτω από το στήθος του. "Εγώ;" ρωτάω δήθεν θιγμένη χτυπώντας απαλά τα δάχτυλα του χεριού μου στο στήθος μου, υποδεικνύοντας με "Εε δεν είσαι με...