1

2.9K 128 148
                                    

selammssss

kac aydir yayinlamamak icin dayaniyorum sinav bitti saliyoz

aksama bir bolum daha aticamm

umarım beğenirsiniz

iyi okumalarr⛓⛓

~~~~

Insane, inside the danger gets me high
Can't help myself, got secrets I can't tell.

Hyunjin, koreografiyi zihninde canlandırırken çoktan ruhu müziğe kapılmış, boynuna çıkardığı ellerini ritme uygun bir şekilde vücuduyla birlikte sarsmıştı.

İçinde bulunduğu pratik odasında yalnız değildi. Ancak o an kendisini hayranlıkla izleyen birinci sınıf öğrencilerini umursamadı. Elleri yine koreografiye uygun bir şekilde dudağına giderken birkaç kişiden -kızdan mı demeliyim- şaşkın nidalar döküldü. Etrafındaki kalabalığın arttığını hissederken fısıldaşmalar sinirlerini bozmaya başlamıştı.

"Hwang Hyunjin bu muymuş?"

"Beklediğimden çok daha yakışıklı!"

"Şu vücut kontrolüne bak, o gerçekten muazzam!" daha bir sürü saçma şey duyuyordu. Bu da müziğin sesinden kopmasına neden oluyordu.

Kendisini köşeden izleyen arkadaşı Felix'e bir bakış attı. Felix, komutu almış olacak ki elindeki kumandayla müziğin sesini yükseltti.

Nakarata gelirken Hyunjin tekrar kendini müziğe teslim etti.

I've always like to play with fire.

Sertleşen hareketleriyle ritme uyarken yarım bağladığı siyah, uzun saçları insanların daha da mest olmasına neden oluyordu. İnce belini geriye atarken kendi etrafında döndü. Daha da etkilenen kalabalık nefesini tutmuş gibiydi.

Müziğin sonuna geldiğinde birkaç düğmesi açılan gömleğine aldırmadan elini ritmik bir şekilde yine boynuna getirdi.

Son hareketleri yapmıştı ki etraftan kocaman bir alkış koptu.

Sonunda kendine gelebildiğinde bir süre öylece alkışlayanlara baktı. Bir türlü durmadıklarını görünce de kendini bir şey yapmak zorunda hissetti ve hafifçe eğilerek onları selamladı.

Alkışlar daha da yükselirken birkaç da ıslık sesi duydu.

Sıkılmaya başladığını fark edemeyecek kadar kendini kaptırmış insanların arasından dans hocası Jung Hoseok çıkınca dikkatini direkt ona verdi.

Etraftakiler de hocayı fark ederek sonunda durabildiğinde Jung Hoseok hafif etrafı süzdü.

"Evet, gösteri bitti. Dağılabilirsiniz. Eğer çok hoşunuza gittiyse, aynı şekilde dans edebilmek için çok çalışmanızı öneririm." otoriter sesiyle kalabalığın hızla dağılmasını sağlayan adama dönen Hyunjin, heyecanla sıranın kendisine gelmesini bekliyordu.

Konservatuvar, 3.sınıf öğrencisiydi. Özellikle dansa odaklı olsa da arada şarkı söyleyip beste de yapıyordu. Okulun en gözde dansçısıydı ve 3 yıldır asla bir rakibi olamamıştı. Oysa Hyunjin birileriyle yarışmaya bayılırdı. Rakibi olmaması onu kendisiyle yarışmaya itince gittikçe kusursuzlaşmıştı.

Şimdilerde ise Jung Hoseok'un kendisi için bir şeyler planladığını duymuştu. Ne olduğunu öğrenme fırsatı da hiç bulamamıştı. Jung Hoseok işini en az Hyunjin kadar aşkla yapan bir adamdı. Çalıştırdığı öğrencilerin de hatasız olmasını istediğinden gününün tamamı derslerle geçiyordu. Hyunjin, bir türlü onu yakalayamamıştı.

Red Lights | HyunchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin