ybyi dun attim bugun yazmaya basladim noluyo red lights askim kabardi (ve yayinlamayi unutmusum)
iyi okumalar⛓️⛓️
~~~~
Hyunjin ve Chan oturmuş dans pratik videolarını değerlendiriyordu. Klip konusunu nasıl yapmaları gerektiğinden emin değillerdi. Dans videosunu önce yayınlamak olayın bütün merakını alır diye gerilmişlerdi.
Ayrıca bugün sonunda Hyunjin'in sonucunu bildiği yarışın sonucu duyurulacaktı. İkisi de bunu çok beklemişti. Chan, Hyunjin'in kazandığından zaten emin davrandığı için Hyunjin vicdan yapıp çirkinleşemiyordu.
"Açıklanmış!" içeri koşarak giren Jisung'a baktılar. "Yarış sonucu, açıklanmış! Siteye bakın çabuk!"
sanatmagazin: EVET, BEKLENEN AN GELDİ! MOTLEY CREW DANSIYLA HERKESİ KENDİNE HAYRAN BIRAKAN HWANG HYUNJİN KENDİSİNE TERS KÖŞE YAPAN RAKİBİNİ YENMEYİ BAŞARDI. JUNG HOSEOK BUGÜN SABAH SAATLERİNDE DUYURUYU PANOYA ASTI🔥🔥🔥
hwanghyunjinköpeği: chan da çok iyiydi şimfi ama hyunjin şaşırtmadı🥵🥵🥵🥵
@/a: azdım. yine yeniden azdım
@/b: BAKIN BU ÇOCUK BENİ MAHVEDİYOR
@/c: o kadar da iyi değildi abartmayın
chrisbang: @/c evet iyiydi yorum yapma hakkını elinden aldım.
Hyunjin gördüğü yorumla şok içinde elinde telefon yanında sakince oturan Chan'a baktı.
"Kim olduğu belli bile olmayan biriyle, kaybettiğin bir yarışmadaki rakibin için kavga mı ediyorsun?!" Chan omuz silkti.
"Gerçekten özenmediğimi biliyorsun. Amacım sadece dikkatini çekmekti Hyunjin. Kazanıp kazanmamakla ilgilenmiyordum, hala da ilgilenmiyorum." Hyunjin hayret içinde kendisine bakarken göz devirdi. Bunu hala anlayamamış olması çok tuhafına gidiyordu çünkü Chan'ın evi yanıyordu.
"E o zaman ödülüm?" bir anda hevesle doğruldu ve iki elini yanındaki Chan'ın koluna koydu. Vücudunu da tamamen ona döndürmüştü.
"Ödülün..." gözleri nefesini tutmuş çocuğun yüzünde gezindi. Bu kadar hevesli olması hoşuna gitmişti. "Daha sonra söyleyeceğim demiştim. Sen de bana benimkilere benzer duygularla geldiğinde." Hyunjin kaşlarını çattı.
"Oyun bozanlık yapıyorsun! Böyle konuşmamıştık!" küskün tavrı Chan'ı güldürdü. "Şimdi öğrenirsen benimle alakalı fikrin daha çabuk değişecek. Bunun olmasını istemiyorum. O yüzden şu anlık sana tebrik öpücüğünden başka bir şey veremem." Hyunjin göz devirerek ondan uzaklaştı.
"Beni öpmek sadece sana bir ödül olabilir. Sen de ödül falan hak etmiyorsun!" Chan kahkaha attı. Bugün Hyunjin'i ayrı bir sevimli buluyordu.
"Tamam o zaman işimize dönelim. Bence dans pratik videosunu tamamen yayınlamayalım. Şarkının nakaratından biraz alıp karışık dans sahnelerini alalım. Teaser gibi düşün!" Hyunjin, Chan'ın muazzam fikriyle kafasını salladı. Az önceki konuyu unutmuştu bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Red Lights | Hyunchan
Fanfiction(KISA BIR SURE ARA VERILDI.) Hwang Hyunjin, koreografisindeki eksikliği tamamlamak için Bang Christopher Chan'a ihtiyaç duyar. yan shipler: minsung, seungin, taekook, changlix. #1 chan #1 christopher #1 hyunchan #3 straykids #2 dance #36 taekook