17

676 103 131
                                    

selammm red lights 8k oldu agliyom

ayrica dance with the devil diye bir hyunchan ficim var ona da bir bakmanizi oneririm

iyi okumalar ⛓⛓

~~~~

"Chan, bu... Çok uyumlu oldu." şarkının nakaratına bile eklediği cümleye bitmiştim ve heyecandan kelimeleri toplayamıyordum.

"Zaten bitmiş bir şeye küçük dokunuşlar yaptım. Şaheser yaratmışsın." Chan'ın keyifli sesi ve beğeni dolu bakışları gururumu okşamıştı. Gülerek göz kırpıp çocuklara döndüm. Uzun zamandır bunun bitmesini bekliyorlardı.

"Çocuklar, şunu görmelisiniz!"

~~~~

Ayna karşısında hareketleri kontrol ederek koreografi hazırlarken çok keyifliydim. Chan'ın da eklemeleri üzerine biten parçama henüz isim koymamıştım ama elimde sağlam bir koreografi olmasını istediğimden bir haftadır aralıksız buna çalışıyordum.

Hayatım oldukça sessizleşmişti ve bu sürede en yakın arkadaşlarım ve Chan da dahil olmak üzere kimseyle vakit geçirmemiştim. Çocuklar arada provalarıma katılıyorlardı ama onlarla az ilgilendiğim için kısa kalıyorlardı. Beni rahatsız etmek istemediklerini de biliyordum. Bu düşünceli halleri işime geliyordu.

Öte yandan Chan'ın hiç karşıma çıkmaması garibime gidiyordu. Onu görmeye bir şekilde alışmıştım ve bunu fark etmek biraz canımı sıkmıştı. Hatta kabullenmesi daha da zor olan şey onu özlediğimi fark etmemdi. Bunu kabul edecek kadar kendime adım atmıştım ama Chan hiçbir yerde yoktu. Jeongin'i de sık görmüyordum ama birkaç defa kantinde rastlaşmıştık.

O kısa sürede de tadı oldukça kaçık olduğundan benimle fazla konuşmamıştı. Sadece Seungmin'le kayıt almak zorunda olduğunu biliyordum. Buna şaşırma fırsatı bile elde edememiştim çünkü Jeongin, Seungmin'in kantin kapısından girdiğini görmüş ve ben nasıl oldu diyemeden orayı terk etmişti.

Yine de o kısa sürede gözlerindeki saf nefreti görebilmiştim. Seungmin'le ne yaşadığını deli gibi merak ediyordum.

"Hey!" içeri giren Wooyoung, müziğin sesini kısmamı bekledi.

"Yeni bir şeyler üzerinde çalışıyorsun sanırım?" ilgili tavrı dikkatimi çekmişti ama hiç havamda değildim. Normal bir vakitte olsam, ki benim için normal vakit Chan'ı merak etmediğim vakit oluyordu, onunla kesinlikle flört ederdim. Şu an gözüme itici gelen ilgisini kafamı sallayarak onaylamakla yetindim.

"Oldukça da yoğunum." ona vakit ayırmayacağımı anlayarak gülümsedi. Bir an için üzülsem de bu çok kısa sürdü.

"Anlıyorum, fazla vaktini almayayım o zaman. Hoseok acilen sosyal medya hesabı açmanı istiyor. Senin için bir şeyler hazırlıyormuş." kaşlarım nihayet ilgiyle havalandığında konuyu uzatmamak adına kafamı salladım.

"Zaten düşünüyordum. Hallederim." dediklerim üstüne tekrar güldü ve kolay gelsin tarzı şeyler mırıldanarak dışarı çıktı.

Odaya onunla konuşurken de olsa Chan'ın girmesini istemiştim. Tıpkı geçen seferki gibi...

Ne yazık ki tek yaptığım hayal kırıklığıyla dansıma geri dönmek oldu.

~~~~

~~~~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Red Lights | HyunchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin