Capitolul 5

15.3K 1K 11
                                    

Matt POV:

-Matt, frate, de douăzeci de minute te rogi la cafeaua aia. Ce ai?Întreabă Eric, amicul meu.

-Nu mi-am dat seama, eram pe altă lume. Ce spuneai?

-Te-am întrebat dacă mergem ,într-o ora așa, în club.

-Sigur, chiar aveam nevoie,să mi-o scot pe bruneta aia din cap, îmi completez în gând.

Mi-am făcut repede un duș și m-am schimbat de haine, apoi eram gata de puțină distracție. Eric a așteptat în bucătărie, el fiind deja gata. Am luat mașina mea și am plecat în club.

Ce iubesc la clubul ăsta? Sunt fete superbe care vin pe aici. În fiecare seară plec cu câte o fată.

M-am așezat la o masă mai retrasă alături de Eric, ne-am luat o sticlă de vodka și eram gata de amuzament. Deja pusesem ochii pe o roșcată , într-o rochie scurtă alba. I-am zâmbit seducător, iar aceasta a zâmbit înapoi,  mai târziu venind cu o prietenă, așezându-se la masa noastră.

-Eu sunt Kristine, iar aceasta este prietena mea Gabrielle,spune roșcata jucându-se cu gulerul cămășii mele.

-Ei bine, eu sunt Matt, iar el este Eric.

Eric a luat-o pe blondă la dans, eu rămânând cu roșcata pe canapea. Aveam o mână pe pulpa ei, iar cealaltă mână pe spatele ei făcând mici modele pe piele. Într-un moment m-am uitat după Eric, pentru a îi spune că plecăm, însă atunci am văzut-o. Era la câteva mese distanță, râdea alături de prietenii ei. Lângă ea stătea un tip destul de înalt, blond, se părea că o cam incomoda, am vrut să mă ridic și să-l "aranjez" puțin, însă roșcata de lângă mine mă împiedica.

-Matt, scumpule, nu mai mergem?

-Nu acum,răspund repede, nu știu ce sentiment mă încerc și nu știam nici de ce. O aud cum oftează și mai ia o gură din băutura ei.

O tot urmăresc de ceva timp, acum dansa, împreună cu brunetă de azi. Fusta aia stătea atât de bine pe ea, iar topul ăla roz îi scoteau sânii în evidență, sâni care nu erau susținuți de sutien. Îi puteam zări jumătate din tatuajul care se afla pe partea stângă, însă nu îmi puteam da seama ce este. Fierbeam în mine când vedeam privirile bărbaților care o sorbeau din priviri.

La mijlocul melodiei, tipul de mai devreme, încerca să o convingă să danseze cu el, însă ea se pare că refuza. Când am văzut că o bruschează, m-am ridicat de la masă, lăsându-i pe cei trei uimiți și m-am apropriat de brunetă.

-Am zis să dansezi, ii ordonă el.

-Cred că domnișoară a spus nu,intervin eu între cei doi.

-Tu cine mai ești?Întreabă el nervos că i-am întrerupt momentul.

-Hope, ești bine?O întreb pentru a fi sigur.

-Da, sunt bine. Nu este în stare nici să omoare o muscă,spune mai mult cu ură față de el.

-Târfă...Însă pumnul ei face contact cu falca lui.

-Doamne Hope, ești bine?Întreabă bruneta de mai devreme.

-Da Eva, sunt bine. Spune-i fratelui meu că m-am simțit rău. Dacă vrei poti veni cu mine, sau te poate aduce Jack.

Apartament 69 (II)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum